بازدید 2321

درخشش فرنگی‌کاران ناشنوا در مسابقات جهانی

دو ورزشکار آذربایجان‌شرقی در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی ناشنوایان جهان موفق به کسب یک نشان طلا و یک نقره شدند.
کد خبر: ۱۱۹۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ 06 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، هفتمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی ناشنوایان جهان به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک در حال برگزاری است.

مهدی بخشی و علی کریمی دو فرنگی‌کار آذربایجان‌شرقی در قالب تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده و موفق به کسب یک نشان طلا و یک نقره شدند.

بخشی فرنگی‌کار تبریزی تیم‌ملی، اولین طلای ایران را در این مسابقات دشت کرد، این کشتی‌گیر در وزن ۶۳ کیلوگرم در اولین مصاف خود ۱۰ بر صفر از سد حریف قزاقستانی گذشت، در دور دوم هشت بر صفر فرنگی‌کار ارمنستان را شکست داد و پس از پیروزی پنج بر سه برابر نماینده ترکیه، بر سکوی قهرمانی ایستاد.

علی کریمی نیز دیگر نماینده استان در این مسابقات، در وزن ۷۲ کیلوگرم، به مصاف کشتی‌گیر ارمنستان رفت و ۱۲ بر پنج حریفش را شکست داد، کریمی در دور دوم هشت بر شش از سد نماینده جمهوری آذربایجان گذشت و در دیدار نهایی هفت بر پنج مغلوب کشتی‌گیر میزبان شد تا نائب قهرمانی را از آن خود کرد.

 در پایان پنج وزن اول رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان جهان، کشتی‌گیران ایران ۵ مدال؛ (یک طلا ، یک نقره و سه برنز) به دست آورده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی