اخبار مهم بورس فردا ۱۴ شهریور ۱۴۰۲

بورس فردا در ۱۴ شهریورماه در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۹۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ 04 September 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز اخبار بسیاری در حوزه بورس منتشر شد، اما به نظر می‌رسد این اخبار بیشتر از سایر اخبار بورس فردا را تحت تاثیر قرار دهند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- بورس کالا، مهلت ثبت سفارش خرید کامیون امپاور و فورس متعلق به بهمن دیزل را برای عرضه روز سه شنبه هفته جاری (۱۴ شهریور) تا ساعت ۸ صبح فردا اعلام نمود. 
۲- وزیر اقتصاد درمکاتبه‌ای با رئیس کل گمرک خواستار وصول مالیات علی الحساب ۲ درصدی از صادرات مواد و محصولات معدنی، صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی، محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی شد.
۳- رمضان نژاد مشاور وزیر جهاد کشاورزی در نامه‌ای خطاب به سرپرست معاونت این وزارتخانه از حذف ارز ۲۸۵۰۰ تومانی محصولات دامپزشکی خبر داد.
۴- خبرگزاری فرانسه مدعی شد که در گزارشی محرمانه از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آمده است که ایران در ماه‌های اخیر ذخایر اورانیوم غنی‌شده خود را کاهش داده است.
۵- شرکت ملی پتروشیمی قیمت پایه محصولات پتروپالایشی در بورس کالا را با دلار ۳۷۵۳۵ تومان اعلام کرد.
۶- بلومبرگ اعلام کرد صادرات نفت ایران با رشد ۵۴ درصدی از ابتدای سال جاری میلادی به بیش از ۱ میلیون و ۸۵۰ هزار بشکه در روز در ماه اوت رسید. 
۷- پس از انتشار اخبار ضد و نقیض در خصوص فروش بلوک مدیریتی شسپا به شپنا با قیمت بالا و اعتراض سهامداران شپنا، بر اساس اخبار رسیده سازمان بازرسی کل کشور نماینده خود را در شرکت نفت سپاهان مستقر کرد.
۸- شرکت پویا زرکان آق دره در ۶ ماهه منتهی به خرداد سود خالصی معادل ۵۷ میلیارد تومان محقق نمود. بررسی گزارش این شرکت حاکی از رشد ۴ درصدی سود در ۶ ماهه سال ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه قبل می‌باشد.
۹- به گفته رئیس انجمن تولیدکنندگان لاستیک خودرو، این صنعت در دو ماه گذشته به علت برخی مشکلات در تامین ارز برای واردات مواد اولیه، با کاهش تولید مواجه شده است. 

  • ده خبر مهم بورس فردا هر روز راس ساعت ۱۷ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست