آشنایی با سهامداران عمده حقیقی (قسمت ۱۰)

در دهمین قسمت از آشنایی با سهامداران عمده حقیقی این بار به سراغ سهامداران حقیقی دو سهم فوکا و بمیلا و وآیند رفته ایم. در این سه سهم رد پای یک خانواده دیگر دیده می شود.
کد خبر: ۱۱۹۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸ 04 September 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، سهامداران هر شرکت در یک دسته بندی به سهامداران عمده و خرد تقسیم بندی می شوند. سهامداران عمده سهامدارانی هستند که دارای بیش از یک درصد از سهام شرکت می باشند و در سایت TseTmc در بخش سهامداران هر سهم نام آن ها نمایش داده می شود.

در یک تقسیم بندی دیگر سهامداران عمده به دو دسته حقیقی و حقوقی تقسیم بندی می شوند. سایت TseTmc در قسمت مربوط به سهامداران حقوقی نام شرکت ها را اعلام می کند اما در رابطه با سهامداران حقیقی عمده از آن ها با عنوان شخص حقیقی یاد می کند و اسامی این سهامداران عمده حقیقی نامشخص است. 

سهامداران عمده حقوقی دلایل مختلفی برای حضور در یک سهم دارند ولی بیشتر سهامداران عمده حقیقی به منظور کسب سود بعضا اقدام به خرید سنگین یک سهم می کنند و بعضا نام آن ها در لیست سهامداران عمده مشاهده می شود.

نبض بورس قصد دارد تا با توجه به اسناد و مدارک موجود، به معرفی سهامداران عمده حقیقی هر نماد بپردازد. این دهمین قسمت از معرفی سهامداران عمده حقیقی می باشد. با ما همراه باشید.

سهامداران عمده حقیقی فوکا و بمیلا و وآیند چه کسانی هستند؟

سهام شرکت فولاد کاویان با نماد فوکا در بازار پایه زرد فرابورس معامله می شود. در بین سهامداران عمده این نماد سه شخص حقیقی به چشم می خورد.

رد پای یک خانواده دیگر این بار در فوکا و بمیلا!

شخص حقیقی اول ۳ میلیارد سهم معادل ۴۴.۱۳ درصد، شخص حقیقی دوم ۸۹۷ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد و شخص حقیقی سوم ۸۵۲ میلیون سهم معادل ۱۴.۲۵ درصد از سهام فوکا را تحت مالکیت خود دارند.

بررسی ها نشان می دهد که شخص حقیقی اول، علی اصغر گنجیان، شخص حقیقی دوم هادی کریمی جرنیانی و شخص حقیقی سوم مهدی کریمی جرنیانی است.

رد پای یک خانواده دیگر این بار در فوکا و بمیلا!

رد پای خانواده کریمی جرنیانی در شرکت توسعه سرمایه گذاری میلاد پارس یا همان بمیلا هم دیده می شود. در فهرست سهامداران عمده این نماد بازار پایه زرد فرابورسی نام مهدی، حسین و هادی کریمی جرنیانی به چشم می خورد.

رد پای یک خانواده دیگر این بار در فوکا و بمیلا!

همچنین در فهرست سهامداران عمده حقیقی بمیلا نام افرادی چون: رامین و محمدحسین دیده ور، هومن قویمی دیان، علیرضا شریعتمداری، حسن رسولیان (قمرو)، مسعود صمدی بهرامی، و آرش خردمند هم دیده می شود.

به علاوه نام حسین کریمی جرنیانی بین سهامداران بانک آینده با نماد وآیند نیز دیده می شود. جالب تر اینکه سهامداران عمده حقیقی وآیند پای یک کریمی جرنیانی دیگر به نام جعفر را به این فهرست باز می کند.

رد پای یک خانواده دیگر این بار در فوکا و بمیلا و وآیند!

  • آشنایی با سهامداران عمده حقیقی هر روز ساعت ۱۰ صبح از سایت نبض بورس. باقی مطالب را از اینجا بخوانید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست