بازدید 1491
حاجی دلیگانی:

توزیع کالابرگ تاکنون رضایت بخش نبوده است

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت ادعا می‌کند که موضوع توزیع کالابرگ را در کشور آغاز کرده است، لذا اگر قانون بودجه سال ۱۴۰۲ را در این بخش اجرایی شود، مشکلات تا حدودی برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۹۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ 04 September 2023

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خانه ملت، با اشاره به اجرای توزیع کالابرگ برای دریافت کالای اساسی در کشور بیان کرد: این موضوع تاکنون رضایت بخش نبوده است. دولت ادعا می‌کند که موضوع توزیع کالابرگ را در کشور آغاز کرده است، لذا اگر قانون بودجه سال ۱۴۰۲ را در این بخش اجرایی شود، مشکلات تا حدودی برطرف خواهد شد.

حاجی دلیگانی بیان کرد: پیرو قانون فوق دولت این اختیار را دارد که ۲۵ قلم کالای اساسی را در قالب کالابرگ الکترونیکی توزیع کند.

وی با اشاره به ریشه یابی مشکلات در زمینه توزیع کالای اساسی در کشور بیان کرد: به واقع در  بلندمدت نیازمند برخی اقدامات مناسب و دقیق در توزیع کالای اساسی هستیم، اما در کوتاه مدت توزیع کالابرگ برای کالای اساسی جوابگو خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت اذعان داشته که توزیع کالا برگ الکترونیکی را آغاز کرده است و باید منتظر نتایج آن بمانیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی