بازدید 4078
۱

سرمربی استقلال خوزستان به داور چه گفت که اخراج شد؟

کد خبر: ۱۱۹۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ 29 August 2023

سرمربی تیم استقلال خوزستان به تصمیمات سرنوشت‌ساز دیدار تیمش برابر استقلال اعتراض کرد.

سید اکبر پورموسوی درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل استقلال اظهار داشت: با اینکه امتیازات خوبی نگرفته‌ایم، روند رو به رشدی داریم و بازیکنان، خواسته‌های تاکتیکی را در زمین پیاده می‌کنیم. فوتبال رو به جلویی بازی می‌کنیم و نقطه امید وجود دارد که مشکل گلزنی برطرف شود. بازیکنان ما بازنده سربلند این مسابقه بودند.

کارهای ترکیبی بازیکنان ما باید منجر به گل شود

وی با بیان اینکه چند بازیکن اصلی استقلال خوزستان با تمرینات کمی به اردوی تیم اضافه شدند، تصریح کرد: مطلق‌زاده، سلطانی‌مهر و شهرام سالاری دو جلسه با ما تمرین کرده بودند و از لحاظ بدنی و تاکتیکی عقب‌تر از سایر بازیکنان بودند. اگر حریف دست و پا بسته‌ای بودیم، باید ایرادی به خودمان وارد می‌کردیم. با این حال جای امید وجود دارد که با یک پیروزی از این شرایط خارج شویم. کارهای ترکیبی خوبی در دو بازی اخیر انجام دادیم که این فرصت‌ها باید منجر به گلزنی شود.

 

بیشتر بخوانید

برتری استقلال در جدال مشکی‌پوشان با گل شماره هزار! + فیلم

 

خودم داور بوده‌ام؛ گل استقلال صد درصد آفساید بود

سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد اینکه برخی کارشناسان داوری معتقد بودند گل استقلال در شرایطی به ثمر رسید که مدافع تیم میزبان در موقعیت آفساید حضور داشت، خاطرنشان کرد: گل استقلال صد درصد آفساید بود و اشتباهات داوری باعث شد با امتیاز از زمین خارج نشویم. خودم تا سال 1375 داوری می‌کردم و زمانی که داوران فعلی به سمت این حوزه نیامده بودند، مدرک داوری گرفتم. نسلی که کنار ما داوری می‌کردند، داوران بزرگی بودند.

 

تیم فوتبال استقلال خوزستان , تیم فوتبال استقلال , سیداکبر پورموسوی | سید سیروس پورموسوی , 

 

به داور گفتم «برو بابا»؛ اخراج شدم!

پورموسوی درباره برخورد توپ به دست مدافع استقلال در محوطه جریمه این تیم تصریح کرد: نمی‌توان درباره این صحنه نظر قطعی داد، اما مهمترین اعتراض من به اخراج خودم بود. داور چهارم بازی، داور وسط را صدا کرد و به او گفت بازیکن ما، بازیکن حریف را با آرنج زد. هیچ برخوردی وجود نداشت، اما نیمکت‌نشینان حریف به داور چهارم هجمه وارد کردند و من از بازیکنم دفاع کردم. به سمت نیمکت خودمان گفتم «برو بابا» که لفظ ما ایرانی‌هاست و توهین محسوب نمی‌شود!

 

بیشتر بخوانید

نظرات 3 کارشناس داوری درباره صحنه‌های دیدار استقلال ـ استقلال خوزستان + فیلم

 

یک اخطار و یک اخراج برای من منظور شد

وی با اعتراض به اخراج خودش بیان کرد: من یک کارت زرد داشتم، اما داور به‌جای اینکه اخطار دوم را به من بدهد، مستقیماً‌ از کارت قرمز استفاده کرد. اگر کارت زرد دوم را می‌گرفتم، کارت‌های قبلی من پاک می‌شد. با این حال برای من یک کارت زرد و یک کارت قرمز منظور شد.

 

داور چهارم برای اولین بار به ورزشگاه آزادی آمده بود

سرمربی استقلال خوزستان به تحسین از داور دیدار این تیم مقابل استقلال پرداخت و به تسنیم گفت: سلطانی از داوران خوب ماست و قضاوت خوبی داشت. البته کنار داوران جوان باید افراد بزرگی بگذارند تا به این جوانان کمک کنند. کمک داور اول اجازه نمی‌داد یک مو رد شود، اما گل آفساید را اعلام نکرد! انگار داور چهارم همانند بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار به ورزشگاه آزادی آمده بود!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اخراج نشد كه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل