بازدید 2027

«ایران» رئیس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا می‌شود

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار «پورنچای دانویواتانا» دبیرکل مجمع گفت وگوی آسیا (ACD) با وی، از دبیرکل به جهت تلاش‌هایش تشکر کرد و اطمینان داد جمهوری اسلامی ایران در دوره آتی ریاست بر مجمع تمام تلاش خود را برای ارتقا همکاریها و تحقق اهداف مجمع بکار خواهد بست.
کد خبر: ۱۱۹۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ 29 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین بر نقش دبیرخانه مجمع در حمایت از پیشبرد همکاری‌ها تاکید و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای کمک به تقویت دبیرخانه مستقر در کویت و نیز مرکز همکاری‌های فرهنگی مجمع مستقر در تهران را اعلام کرد.

پورنچای دانویواتانا دبیرکل مجمع گفت‌وگوی آسیا (ACD) در این دیدار  گزارشی از فعالیت‌های این مجمع ارائه و وزیر امور خارجه کشورمان را در جریان آماده‌سازی نشست وزرای امور خارجه این ساز و کار در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک که پس از آن ریاست یکساله جمهوری اسلامی ایران بر مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا (ACD) آغاز خواهد شد، قرار داد.

دبیرکل مجمع در این دیدار اظهار امیدواری کرد در دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، اقدامات موثری از جمله در راستای اجرای سند چشم‌انداز ۱۰ ساله مجمع صورت گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی