بازدید 6561
۹

ساعت کار ادارات از ۱۵ شهریور به حالت عادی برمی‌گردد

سخنگوی صنعت برق با اشاره به تحقق ۸۵ درصدی هدفگذاری کاهش هزار مگاواتی مصرف برق اداری، گفت: این برنامه تا ۱۵ شهریور ادامه دارد و پس از آن ساعات کار ادارات طبق مصوبه هیئت وزیران به حالت قبلی بازخواهد گشت.
کد خبر: ۱۱۹۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸ 29 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق در نشست خبری روز دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ اظهار داشت: امسال هدفگذاری کاهش هزار مگاواتی مصرف برق در ادارات را تعریف کردیم. این هدف از دو مسیر پیگیری شد؛ یکی با اصلاح ساعت کار ادارات و دیگری نظارت بر سامانه‌های سرمایشی و مصرف برق ادارات.

وی گفت: قرار بر این بود ۳۰ درصد در ساعت اداری و ۶۰ درصد پس از پایان ساعت اداری مصرف برق ادارات کاهش داشته باشد.

رجبی مشهدی اظهار داشت: تا کنون از هدف کاهش هزارمگاواتی مصرف برق اداری، ۸۵ درصد آن محقق شده است.

وی افزود: این برنامه تا ۱۵ شهریور ادامه دارد و پس از آن ساعات کار ادارات طبق مصوبه هیئت وزیران به حالت قبلی بازخواهد گشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
مدیریت اینه که به کارمند آموزش بدین که سر صبح که میاد اداره کولر رو روی فن آخر و درجه 19 درجه نزاره...آره فدات شم...طرف توی خونه خودش درجه 27 میزاره اداره که میاد میزاره 19 با فن آخر...هر اداره دست کم بالای 30 تا کولر داره...خب چرا برق کم نیاد؟؟؟؟ اینه مشکل...عزیزان دل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
این حرف شما درسته ولی علتش اینه که طرف خونه خودش کولر دایما روشنه و خونش هم خنکه. اما شما صبح که وارد محل کار میشی و از عصر دیروز کولر خاموش بوده و اتاقتون مثل جهنم گرمه و دم کرده ناچارا کولر رو روی دور تند قرار می دی.والا در عرض دقیقه بوی عرق پرسنل همه جا رو پر میکنه.توجه کردی عزیز.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
شاید کاهش مصرف برق شد ولی از تغییر ساعات کار کارمندان هزاران مشکل روحی روانی برای آنها حادث میشه که بعد رو میاد و کارمند بد بخت با این حقوق بالا باید هزینه این کاهش برق را بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
مالیات برای کارمندان ، دکترا هیچی فقط پول قطعی برق و گاز و آب برای قشر عادی و کارمند جامعه ، ساعت 5صبح کی میره اداره کارمند ، کی باید بیمه و مالیات بده کارمند، کی باید تا آخر عمرش قسط بانک بده و خونه و ماشین با قسط بخره کارمند ، ،?
با همین کارهای نسنجیده در همه حوزه ها

فقط مشکل روی مشکل مردم میزارین
با مدیریت فشل تان فقط پدر کارمندان نگون بخت را در میاورید
تشریف بیارید پژوهشگاه مواد و انرژی وابسته به وزارت علوم و تحقیقات و فناوری که در کرج هست و مشکلات برق هم دارد. تمام بخش های اداری-مالی برای خودشان کولر گازی اسپلیت های ظرفیت بالا قرار دادن از ابتدای صبح که وارد پژوهشگاه می شویم کمپرسور این کولرهای های گازی در حال کار است بعدازظهر که از موسسه ساعت 6 الی 7 خارج می شویم هنوز این کمپرسورها مشغول کار هستند. این در حالی است که اعضاء هیئت علمی از گرما نمی توانند کار کنند و این یک ماه هر روز 4 الی 5 بار هم برق موسسه قطع می شد اما برای اینها و کولر گازی اشان برق اضطراری هست.اما برای پژوهش متأسفانه کار تعطیل میشه
ما که برای حرف شما تره خرد نکردیم و تمام طول تابستان مثل همیشه 8 تا 2 سرکار می آمدیم
15 شهریور که اربعین؛ تعطیل رسمی است .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست