بازدید 1702

۱۰ هزار نیروی راهور ترافیک اربعین را مدیریت می‌کنند

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در عملیات ترافیکی بزرگ اربعین سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ هزار نفر از مأموران راهور فعالیت دارند.
کد خبر: ۱۱۹۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵ 29 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اظهار داشت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ‌گونه مشکل ترافیکی در مرزهای اربعینی وجود نداشته است و امیدواریم با همین روند خوب مأموریت بزرگ اربعین حسینی به اتمام برسد.

سردار هادیانفر افزود: حدود ۱۰ هزار نفر از همکاران ما به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائرین عزیز اربعین حسینی هستند و خوشبختانه تاکنون شاهد تصادف خاصی در مرزهای اربعینی نبودیم.

رئیس پلیس راهور فراجا با قدردانی از اقدامات وزارت راه و شهرسازی در مسیرهای منتهی به مرز مهران بیان کرد: ما سال‌های گذشته در مسیر ایلام-مهران در ایام نزدیک به اربعین حسینی شاهد ترافیک بودیم اما خوشبختانه با اقداماتی که وزارت راه و شهرسازی در این مسیر انجام داده و شاهد کاهش بار ترافیکی هستیم که جا دارد قدردانی کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت پارکینگ‌های مرز مهران گفت: تقریباً ۸۵ درصد از ظرفیت پارکینگ‌ها و محل‌های مجاز در مرز مهران تکمیل شده است.

سردار هادیانفر گفت: با توجه به اینکه تاکنون ۱۵ تا ۲۰ درصد زائران اربعین حسینی به کشور بازگشتند و بازگشت زائران نیز ادامه دارد پیش بینی می‌شود که در روزهای آتی وضعیت پارکینگ‌های مهران نیز به شرایط مطلوب دست یابد.

رئیس پلیس راهور فراجا در پایان توصیه کرد: با توجه به حجم ترددی که به مرز مهران وجود دارد توصیه ما این است که زائرین عزیز اربعین حسینی باتوجه به گرمای هوا و پیشگیری از معطلی‌های احتمالی، از مرز خسروی، باشماق، تمرچین، شلمچه و چذابه برای خروج از کشور به مقصد عراق استفاده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی