عرضه اولیه احتمالی بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟

با توجه به اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال و علی الخصوص انتشار امیدنامه شرکت پرتو بارفرابر خلیج فارس با نماد حپرتو انتظار می‌رود این نماد عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه باشد. با این نماد بیشتر آشنا شوید
کد خبر: ۱۱۸۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶ 26 August 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، از ابتدای سال جاری سهام ۱۲ شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان، بهار رز عالیس چناران، سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان، گروه مالی شهر، نیان الکترونیک و توسعه صنایع و معادن کوثر عرضه اولیه شده و مخازن گاز طبیعی آسیا ناما،  شرکت خمیر مایه رضوی، شرکت صبا فولاد خلیج فارس،  شرکت توسعه فن‌افزار توسن عرضه اولیه شده اند و شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس با نماد بمولد دو روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ بعنوان دوازدهمین عرضه اولیه سال جاری در بازار سرمایه انجام پذیرفت.

با توجه به اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال و علی الخصوص انتشار امیدنامه شرکت پرتو بارفرابر خلیج فارس با نماد حپرتو انتظار می‌رود این نماد عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه باشد.  


البته زمزمه‌هایی از احتمال عرضه سیمان نهاوند با نماد سناوند در آینده نزدیک خبر می‌دهند،   ۵۱ درصد این شرکت متعلق به سیمان هگمتان با نماد سهگمت  است. گزارش‌های این شرکت در کدال گویا به زودی تکمیل می‌شود.

 

حال باید دید کدام یک از این نماد‌ها سریع‌تر عرضه خواهند شد.


مشخصات نماد حپرتو 


«حپرتو» در فرابورس درج شد

شرکت پرتو بار فرابر خلیج فارس با نماد حپرتو به عنوان دویست و نود و پنجمین نماد معاملاتی در بازار دوم فرابورس درج شد.

 براساس اعلام شرکت فرابورس ایران، شرکت پرتو بار فرابر خلیج فارس با نماد حپرتو پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و نود و پنجمین نماد معاملاتی و یکصد و هشتاد و هشنتمین شرکت در ۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ در بازار دوم فرابورس درج شد.

این شرکت در گروه «حمل‌ونقل، انبارداری و ارتباطات»، زیرگروه «حمل‌و‌نقل از طریق خطوط راه‌آهن» و با کد «۶۰۱۰» طبقه‌بندی شده است.

عرضه اولیه احتمالی بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟ | آشنایی با شرکت ۵۰ میلیارد تومانی آماده عرضه اولیه
 
دانلود  امید نامه شرکت پرتو بارفرابر خلیج فارس (حپرتو)  
 
 

درباره شرکت پرتو بار فرابر خلیج فارس

شرکت پرتو بارفرابر خلیج فارس سال ۹۱ بصورت سهامی خاص فعالیت را در زمینه ارائه کلیه خدمات عمومی و تخصصی حمل و نقل باری و ترکیبی (عملیات جاده‌ای) در داخل و خارج  آغاز کرد. عمده بار‌هایی که توسط این شرکت تاکنون حمل شده شامل محصولات معدنی (کنستانتره، آهن، گندله و…) محصولات فولادی (شامل آهن اسفنجی، شمش، اسلب، کویل و…) و کانتینر‌های مربوط به شرکت‌های معدنی و صنعتی خصوصی و دولتی و نیمه دولتی است.

زیرمجموعه حپرتو

شرکت هواپیمایی هرمز تنها زیر مجموعه این شرکت است که ۰.۴ درصد سهام آن به شرکت پرتو بار تعلق دارد. از آنجا که درصد سرمایه گذاری در این شرکت بسیار پایین است، پرتو بار دخالتی در برنامه‌های آتی آن ندارد. نوسانات ارز، افزایش نرخ بهره، نقدینگی، کاهش یا تثبیت نرخ حمل، کیفیت خدمات، افزایش نرخ حق دسترسی استفاده از شبکه ریلی شرکت راه‌آهن از عوامل ریسک شرکت هستند.

ترکیب سهامدارن و سرمایه شرکت

سرمایه اولیه شرکت با ۳۵ نیروی انسانی، ۱۰ میلیون تومان بوده که طی دو مرحله به ۵۰ میلیارد تومان رسیده است. شرکت تک زر اندیشان نوآور ۶۰ درصد و سیر کوثر ۴۰ درصد مالکیت سهام را در اختیار دارند.

افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی "حپرتو"

شرکت پرتو بار فرابر خلیج فارس که با درج نماد در بازار دوم معاملات فرابورس از فروردین ماه در صف عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام ایستاده از برنامه افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی خبر داد.

بر اساس این گزارش، "حپرتو" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۵۰ به ۱۵۰ میلیارد تومان برساد. تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور جلوگیری از خروج وجه نقد و بهبود ساختار سرمایه اعمال خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل