جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی

بر اساس آخرین اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، چند شرکت بورسی اقدام به انتشار آگهی‌های ثبت افزایش سرمایه‌های خود کردند. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه ها می پردازیم.
کد خبر: ۱۱۸۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ 21 August 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز و روز گذشته برخی شرکت‌های بورسی و فرابورسی در ارتباط با اینکه در کدام مرحله از روند افزایش سرمایه خود قرار گرفته اند، اطلاع رسانی کردند. در مطلب زیر به جزییات این افزایش سرمایه‌ها خواهیم پرداخت.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه  دحاوی

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت الحاوی از مبلغ ۱,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی برای حفظ نقدینگی و جلوگیری از خروج آن به منظور تامین سرمایه درگردش ارائه  گردید.

آگهی ثبت افزایش سرمایه آواک

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵  افزایش سرمایۀ شرکت صنایع ارتباطی آوا  از مبلغ ۴۲۴,۵۷۶ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۵۷۵۴۲۴ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

آگهی ثبت افزایش سرمایه دعبید

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۱  افزایش سرمایۀ شرکت داروسازی دکتر عبیدی از مبلغ ۱۳,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۱۱۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۸ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ومهان

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان از مبلغ ۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جبران مخارج سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و استفاده از فرصت‌های بازار سرمایه که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه فنورد

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت نورد و تولید قطعات فولادی از مبلغ ۱,۵۸۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۱۶۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور به منظور اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه مورد نیاز بر اساس ماده ۱۱ دستور العمل پذیرش سازمان بورس و جلوگیری از خروج منابع نقدی که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه  نبابک

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت نساجی بابکان از مبلغ ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور منظور اصلح ساختار مالی و همچنین جلوگیری از خروج وجه نقد ارائه  گردید.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه فجهان

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان  از مبلغ ۷۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور باقیمانده هزینه‌های پروژه‌های احداث احیا مستقیم شماره ۲ و احداث احیا مستقیم مگامدول و همچنین تامین سرمایه در گردش مورد نیاز راه اندازی احیا مستقیم شماره ۲ ارائه  گردید.

ثبت افزایش سرمایه شلیا

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۲  افزایش سرمایۀ شرکت مواد ویژه لیا  از مبلغ ۸۰,۸۲۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۴۱۹۱۸۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۸ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه شاروم

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت پتروشیمی ارومیه از مبلغ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی ارائه  گردید.


اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه دروز

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت روزدارو از مبلغ ۶۹۹,۸۴۰ ریال به مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور ۱-اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد به منظور تامین سرمایه در گردش ۲- بهره مندی از معافیت مالیاتی مقرر در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مصوب شورای اسلامی ارائه  گردید.


مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شساخت

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت  از مبلغ ۲,۵۱۹,۰۴۲ میلیون ریال به‌مبلغ ۷,۵۱۹,۰۴۲ میلیون ریال  (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال) مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ تعیین شده  ست.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه البرز

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت بیمه البرز از مبلغ ۳۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۷۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته، سایر اندوخته‌ها به منظور تقویت توان مالی شرکت جهت استفاده بهینه از فرصت‌های موجود در صنعت بیمه و همچنین رعایت مقررات و دستورالعمل‌های بیمه مرکزی می‌باشد؛ که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار