بازدید 2800

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به پاسداران منطقه چهارم دریایی

فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده‌های پاسداران منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، گفت: اگر رزمندگان امروز مقابل استکبار جهانی در دریا محکم می‌ایستند از وجود خانواده‌های ارزشمند، شجاع و مجاهد است.
کد خبر: ۱۱۸۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵ 16 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با خانواده‌های کارکنان منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در شهر چاه مبارک عسلویه دیدار و سلام مقام معظم رهبری به خانواده‌های پاسداران نیروی دریایی سپاه را ابلاغ کرد.

سردار تنگسیری، گفت: خانواده از عوامل اثرگذار در توان رزم است و اگر رزمندگان  امروز  مقابل استکبار جهانی در دریا محکم می ایستند از وجود خانواده‌های ارزشمند، شجاع و مجاهدی است که در این نقطه با همه مشکلات ایستادگی می‌کنند و قطعا اجر و پاداش مجاهدت همسران پاسدار نزد خداوند محفوظ است.

وی افزود: امروز همه تلاش ما این است که علاوه بر گام برداشتن در عرصه آمادگی رزم و تجهیزات نظامی، در حوزه معیشت خانواده‌ها و رفع دغدغه آنان نیز اقدامات مؤثری انجام دهیم و از پیگیری در جهت ساخت یک حسینیه و سالن بدنسازی در شهرک امام خمینی (ره) چاه مبارک در کوتاه‌مدت خبر داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در خاتمه ضمن آرزوی سلامتی برای خانواده‌ها و تلاش از اقدامات سردار بارگاهی فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، گفت: از خداوند متعال می‌خواهم که همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پناه خود حفظ کرده و عاقبت بخیر کند.

خانواده‌های کارکنان منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه نیز ضمن اعلام آمادگی کامل برای مجاهدت و از خودگذشتگی کنار همسرانشان به بیان دغدغه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی، بهداشتی و ورزشی خود پرداختند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی