بازدید 1966

دیدار مدیران فدراسیون فوتبال با وزیر امور خارجه

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: فوتبال و سیاست خارجی، محصول کار تیمی، هدفمند و هوشمند است.
کد خبر: ۱۱۸۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ 16 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در صفحه توییتر خود با اشاره به دیدار اخیرش با مدیران  فدراسیون فوتبال نوشت:

«با رییس فدراسیون فوتبال و مدیران ارشد آن دیدار کردم.

جناب تاج از حضور فعال ج.ا.ایران در پست نهادهای بین المللی فوتبال خبر داد و از جایگاه ارزشمند فوتبال ایران گفت.
فوتبال و سیاست خارجی، محصول کار تیمی، هدفمند و هوشمند است.
‏همه ایران برای ورزش کشور آرزوی درخشش همیشگی دارند.»

گفتنی است؛ وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه ۲۴ مردادماه با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و سایر مدیران این فدراسیون در دفتر کار خود دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن پراهمیت خواندن ورزش مردمی فوتبال در ایجاد نشاط در بین جوانان و آحاد مردم ایران، توانمندی های فوتبال تیم ملی و باشگاهی کشورمان را ارزشمند و قابل تقدیر خواند.

امیرعبداللهیان ضمن اعلام آمادگی دستگاه دیپلماسی کشور برای ارائه همه گونه تسهیلات و مساعدتهای لازم برای تیم های فوتبال کشورمان جهت انجام دیدارهای موفق بین المللی، در جریان آخرین وضعیت ورود و نصب سیستم های VAR قرار گرفته و ضمن هماهنگی با مسئولان ذیربط، بر ضرورت تسریع در نهایی شدن ورود این سامانه‌ها و نصب در ورزشگاه‌های کشور تاکید کرد.
در این دیدار مهدی تاج نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های وزارت امور خارجه از ورزش فوتبال کشور، وزیر امور خارجه را در جریان آخرین وضعیت تیم ملی و سایر تیم های باشگاهی قرار داد.

گفتنی است در این دیدار علاوه بر تاج، رئیس فدراسیون و نائب رئیس کنفدراسیون آسیا، آقایان محمد مهدی نبی، نائب رئیس اول فدراسیون و مدیر تیم ملی، منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون و  هدایت اله ممبینی، دبیر کل فدراسیون نیز حضور داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست