بازدید 5801

درخواست بسیج دانشجویی ۳۰ دانشگاه‌ از فرمانده سپاه

دفاتر بسیج دانشجویی در ۳۰ دانشگاه‌ کشور با ارسال نامه ای به سرلشکر سلامی، تاکید کردند: همانگونه که سپاه اقتدار خود را در نابود کردن مقرهای داعش در دیرالزور نشان داد، این بار نیز پس از هتاکی مجدد به این نقطه راهبردی_فرهنگی کشور، نهایت شدت عمل را نشان دهد.
کد خبر: ۱۱۸۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ 15 August 2023


به گزارش تابناک به نقل از فارس،  ۳۰ بسیج دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر کشور با ارسال نامه‌ای به سردار سلامی در رابطه با واقعه دردناک حمله‌ تروریستی، تاکید کردند: انتظار ما از دستگاه امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران که توانایی ریشه‌کن کردن فتنه‌های عظیم در منطقه غرب آسیا را دارا بوده اند و فضای کلی کشور را همیشه ایمن نگه داشته‌اند، برخورد قاطع با ایجادکنندگان هر نوع ناامنی در میهن اسلامی است تا این دست اتفاقات دیگر تکرار نشود.

متن کامل نامه به شرح ذیل است:

بسم الله قاصم الجبارین
وَقاتِلوهُم حَتِّی لاتکون فتنه و یکون الدین لله

فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سردار سرلشکر حسین سلامی

با عرض سلام و تسلیت

 ضمن ادای احترام به مقام شهدا، خصوصا شهدای  واقعه شب گذشته شیراز که تا آخرین قطره خون مقاومت کردند؛ تکرار شهادت خادمان حرم مطهر حضرت احمدبن موسی در ماه محرم‌الحرام، قلب ها را اندوهگین و عزم ها را جهت دفاع از قرآن و عترت استوار تر کرد.

حملاتی کور، که در ادامه‌ی تکمیل پازل فتنه از پایتخت های اروپایی تا سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران به خیال خام خاموش کردن نور اسلام انجام شده‌است و نشان‌دهنده‌ی اوج عجز و درماندگی عاملان و آمران این اقدام است. انتظار ما از دستگاه امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران که توانایی ریشه‌کن کردن فتنه‌های عظیم در منطقه غرب آسیا را دارا بوده اند و فضای کلی کشور را همیشه ایمن نگه داشته‌اند، برخورد قاطع با ایجادکنندگان هر نوع ناامنی در میهن اسلامی است تا این دست اتفاقات دیگر تکرار نشود.

 جنایت اخیر به ما نشان داد تروریسم تکفیری باری برای امتداد فتنه اقدام می کند و بار دیگر می خواهد آغازگر فتنه‌های جدید شود.

ما جمعی از بسیجیان دانشگاه های سراسر کشور، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای حادثه و عموم مردم عزتمند ایران؛ تقاضا داریم همانگونه که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار خود را در نابود کردن مقرهای داعش در دیرالزور پس از حمله‌ تروریستی به یکی از نقاط راهبردی_سیاسی کشور نشان داد، این بار نیز پس از هتاکی مجدد به این نقطه راهبردی_فرهنگی کشور، نهایت شدت عمل را نشان دهد. 

ان الله عزیز ذوانتقام

دانشگاه شیراز
 امام صادق علیه السلام
 صنعتی شریف
 خواجه نصیر طوسی تهران
 علم و صنعت تهران
 صنعتی امیرکبیر تهران
 شهید بهشتی
 صداوسیما
 آزاد تهران شمال
 خوارزمی تهران
 علوم پزشکی ایران
 سوره تهران
 شهید شمسی پور
 دانشگاه علم و فرهنگ تهران
 علوم پزشکی هرمزگان
 علوم پزشکی شیراز
 دانشگاه بجنورد
 دانشگاه فردوسی مشهد
 علوم پزشکی یزد
 باهنر کرمان
 باهنر شیراز
 مدنی تبریز
 فنی حرفه ای بندرعباس
 آزاد یزد
 شهید منتظری مشهد
 علوم پزشکی مشهد 
 دانشگاه فنی شهید عباسپور تهران
 دانشگاه صنعتی سهند
 آزاد شیراز
 دانشگاه سمنان

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست