بازدید 2780
۳

روس‌ها و ایرانی‌ها در صدر خریداران املاک ترکیه

داده‌های اداره آمار ترکیه نشان می‌دهد که رتبه‌های نخست خریداران خارجی املاک در این کشور در ماه گذشته میلادی، به ترتیب از آن شهروندان روسیه، ایران و عراق بوده است.
کد خبر: ۱۱۸۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ 15 August 2023

 

به گزارش  تابناک به نقل از بخش عربی خبرگزاری «آناتولی»، اداره آمار ترکیه پیش از ظهر امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که در ماه ژوئیه گذشته، در مجموع ۱۰۹ هزار و ۵۴۸ مِلک در سراسر این کشور به فروش رفته و خریداران ۲.۶ درصد این املاک نیز شهروندان خارجی بودند.

بنا بر آن چه در این بیانیه آمده، شهروندان خارجی در ماه گذشته میلادی دو هزار و ۸۰۱ مِلک را در ترکیه خریداری کردند که این عدد نشان دهنده کاهش ۲۸.۹ درصدی میزان فروش املاک این کشور به اتباع کشور‌های دیگر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته می‌باشد.

این اداره در بیانیه خود همچنین آورده که در ماه ژوئیه گذشته، شهروندان روسیه با ۷۷۲ مِلک، در صدر فهرست خریداران خارجی املاک در ترکیه جای گرفتند و پس از آن‌ها نیز، شهروندان ایران با ۲۷۲ و عراق با ۲۰۴ مِلک، به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

بر اساس داده‌های اداره آمار ترکیه، بیشترین املاک فروخته شده به شهروندان خارجی در این کشور در ماه گذشته میلادی نیز مربوط به استان ساحلی آنتالیا با ۹۹۸ مِلک بوده و پس از آن نیز، استان‌های ساحلی استانبول با ۸۳۲ و مرسین با ۲۶۳ مِلک به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
زنده باد اردوغان رهبر دنیای تورک
روسهاشایدبدلیل فرارازسرمای روسیه وگرایش به هوایمعتدل متاقضی املاک ترکیه درهرشرایط باشندامایرانی هاباتوجه به کیفیت بدساخت وسازوسقوط ارزش لیره وبی ثباتی سیاست های ترکیه ودرگیری مداوم اردوغان وسیاست توسعه گرانه اش نسبت به همسایگان نمی توان ازاینده سرمایه گذاری درهرمورددرترکیه مطمین بود
اونها هم دارن از کشورشون فرار میکنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی