احتمال اتمام رسیدگی به لایحه عفاف‌وحجاب درهفته آتی

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز جلسات روزانه رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب از امروز، از احتمال اتمام رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب طی هفته آتی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ 13 August 2023

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به موافقت نمایندگان مجلس با بررسی لایحه عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به ارائه توضیحاتی درباره این لایحه پرداخت و گفت: جلسات کمیسیون حقوقی و قضایی درباره لایحه عفاف و حجاب از امروز آغاز می‌شود و این جلسات روزانه و در یک نوبت خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا درخواستی به هیئت رئیسه مجلس برای پخش زنده جلسات کمیسیون مطرح شده است؟ تصریح کرد: خیر؛ تاکنون چنین درخواستی مطرح نشده است و باید این موضوع در جلسه کمیسیون بررسی شود. همه از این لایحه اطلاع دارند و به همین خاطر است که درباره آن صحبت می‌شود.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی همچنین درباره مدت زمان رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب در این کمیسیون اظهار کرد: با توجه به اینکه در گذشته روی این لایحه بسیار کار کرده‌ایم، تلاش ما بر این است که در هفته آینده رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب را به پایان برسانیم و گزارش کمیسیون را (جهت تعیین مهلت اجرای آزمایشی لایحه) به صحن ارسال کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی