بازدید 4572

پایان اخاذی‌های مأمور قلابی با کلت کمری

کد خبر: ۱۱۸۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱ 09 August 2023

مأمور قلابی که با سلاح و باتوم و ارائه کارت شناسایی نظامی از مردم اخاذی می‌کرد با تلاش پلیس شهریار دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ «پیمان فتاحی» فرمانده انتظامی شهرستان «شهریار» گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به دلیل اخاذی از وی، مأموران پلیس به محل اعزام شدند که در بررسی مقدماتی مشخص شد فردی با لباس شخصی و سلاح کلت کمری با ارائه کارت شناسایی نظامی، شاکی را تهدید کرده و از محل متواری شده است.

وی افزود: با بررسی‌های به‌عمل آمده از سوی مأموران کلانتری 12 اندیشه، متهم با یک دستگاه خودرو سبز رنگ در میدان سپاه شهریار شناسایی و متوقف شد و در ابتدا منکر موضوع بود ولی در ادامه با انجام تحقیقات مشخص شد متهم سابقه‌دار بوده و با سوء‌استفاده از لباس پلیس و جعل عنوان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از خودرو متهم یک دست لباس نظامی، یک دستگاه شوکر الکتریکی، باتوم فنری، تبر 40 سانتی، چاقوی 20 سانتی، یک قبضه سلاح کلت کمری، یک دستگاه بی‌سیم دستی و کارت شناسایی کشف شد.

سرهنگ فتاحی با اشاره به اینکه متهم سوابق مختلف سرقت داشته و به 10 فقره سرقت بدین شیوه اعتراف کرده، افزود: متهم برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در نظر داشته باشند کلاهبرداران با جعل عناوینی که نزد مردم دارای جایگاه هستند، از اعتماد مردم سوء‌استفاده کرده و به مقاصد شوم خودشان می‌رسند، بنابراین در صورت مواجهه با چنین شرایطی در صورت مشکوک بودن به وی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست