بازدید 7391

خط و نشان کشتی‌گیر روس برای حسن یزدانی

دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک گفت: حسن یزدانی تاکنون ۳ بار من را شکست داده، اما بالاخره از او انتقام خواهم گرفت.
کد خبر: ۱۱۸۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ 07 August 2023


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ آرتور نایفونوف نفر سوم المپیک توکیو و دارنده ۲ مدال برنز کشتی آزاد جهان از روسیه، درباره رقابت با حسن یزدانی اظهار داشت: یزدانی تاکنون ۳ بار من را شکست داده و باعث شده به رویای خود نرسم، اما می‌دانم بالاخره روزی خواهد رسید که از او انتقام می‌گیرم.

وی که در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام کنکورد در ولادی قفقاز روسیه قهرمان شد، عنوان کرد: در رقابت‌های قهرمانی روسیه مقابل امان‌الله گاجیماگومدوف مغلوب شدم، اما در فینال جام کنکورد انتقام گرفتم. احتمالاً من اینگونه تنظیم شده‌ام که باید ببازم تا کمی تکان بخورم و به خودم بیایم. نمی‌خواهم اینطور به نظر برسد که دارم بهانه می‌آورم، اما در مسابقات قهرمانی روسیه نتوانستم خودم را جمع و جور کنم و آنطور که باید باشم.

نایفونوف افزود: امروز در بهترین فرم نیستم، سعی می‌کنم روز به روز بهتر شوم و وقتی حریفانم هم پیشرفت می‌کنند برای من خوب است. تلاش می‌کنم در مسابقات آینده نیز پیروز میدان باشم.

حسن یزدانی دارنده ۸ مدال رنگارنگ جهان و المپیک در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹، ۲۰۲۱ و المپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق به شکست آرتور نایفونوف روس شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی