بازدید 3352
سرهنگ شریفی خبر داد

معابر و بزرگراه‌های شهر تهران خلوت است

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی تهران بعد از دو روز تعطیلی خبر داد و گفت: معابر و بزرگراه‌های سطح شهر تهران خلوت است.
کد خبر: ۱۱۸۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ 05 August 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه چهاردهم مرداد ماه نشان از خلوتی برخی معابر و بزرگراه‌ها در سطح شهر تهران و احتمال افزایش تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه‌های: همت، حکیم، هاشمی، یادگار، سلیمانی، بابایی، امام علی (ع)، باقری، زین الدین، اشرفی و چمران که معمولاً پر ترافیک بودند الان در هر دو مسیر دارای ترافیکی روان و خلوت می‌باشد و در مسیر خیابان آزادی نیز در هر دو مسیر که معمولاً در این ساعات متراکم بود وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همت ورودی توانیر، شیخ فضل الله، نواب، تهران – کرج نیمه سنگین است.

وی بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد کنید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ شریفی از رانندگان خواست چنانچه خودروی آن‌ها دچار خرابی شد حتماً در فاصله مناسب ۷۰ متری از مثلث استفاده نمایند تا رانندگان عبوری از وجود خودروی شما مطلع شده و تصادفی روی ندهد و توجه داشته باشند هیچگاه این وسیله هشدار دهنده را بر روی خودرو قرار ندهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست