بازدید 6362
۸

سرنوشت عجیب پول‌های بلوکه شده ایران توسط کره

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کره جنوبی باید برابر با قوانین بین المللی نسبت به پرداخت طلب کشورمان اقدام کند اما متاسفانه تاکنون تحت تاثیر تحرکات و رفتار آمریکایی ها قرار گرفته و از این موضوع استنکاف می کند.
کد خبر: ۱۱۸۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ 05 August 2023

به گزارش تابناک‏ به نقل از خانه ملت، شهریار حیدری در رابطه با عدم پرداخت پول های بلوکه شده ایران توسط کره جنوبی اظهار کرد: کره جنوبی باید برابر با قوانین بین المللی نسبت به پرداخت طلب کشورمان اقدام کند اما متاسفانه تاکنون تحت تاثیر تحرکات و رفتار آمریکایی ها قرار گرفته و از این موضوع استنکاف می کند.

وی افزود: ناگفته نماند که مقامات کره جنوبی دائما اعلام می کردند که در اولین فرصت پول های مسدود شده کشورمان را پرداخت می کنند اما تاکنون هیچ گونه اقدامی در این رابطه صورت نپذیرفته است و حتی در سال گذشته نیز مقرر شده بود از طریق کشور عمان پول های کشورمان را پرداخت کنند که این توافق نیز اجرایی نشد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس گفت: دولت نیز در همین رابطه لایحه ای را به مجلس ارائه کرده است و ما نیز این موضوع را در هفته آینده در کمیسیون امنیت ملی بررسی خواهیم کرد و هر آنچه را مجلس به تصویب برساند دولت مکلف است اقدام لازم را نسبت به کره جنوبی انجام دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: کره جنوبی نمی تواند از کشورمان در سازمان های بین المللی شکایت کند اما این حق برای ما محفوظ است که از کره جنوبی نسبت به عدم پرداخت طلب مان در مجامع بین المللی شکایت کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
آقای رئیسی پارسال میگفت که بخشی از پولهایمان را از کره جنوبی گرفته ایم و مابقی هم در حال پرداخت است که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
مثل آب هیرمند و غرامت جنگ و میدان نفتی آرش و دریای خزر و....عجیب است
قرار نیست این پول ها برای رفاه مردم ایران خرج بشه پس آزاد شدنش هم برای ملت مهم نخواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
تو خوش باش و برای ازاد نشدن پول ها امید وار باش
الکی شلوغ بازی درنیار. هیچ کاری از دستتون برنمیاد. مملکت و زندگی مردم رو سر یه مشت شعار و گنده گویی به چه روزی انداختین
خودتون هم می دونید این شمایید که به کره پول می دید تا پواتونو نگه داره وگرنه اون حاضره پول را از بانک‌های خودش منتقل کنه. فقط موضوعی که هست اینه که به محض انتقال پول امریکاه اونو مصادره می کنه. پس بیخود ملت را نپیچونید کاری به کره و زیر دست آمریکا بودن نداره
تا حالا چندین با خبر وصول مطالبات را مسئولین داده اند
تا وقتي دولت رئيسي است همين است چون نمي تواند روابط را حسنه كند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم