بازدید 2237

جزئیات دیدار وزیر خارجه با رئیس دیوان محاسبات

حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه با حضور در دیوان محاسبات کشور با سیداحمدرضا دستغیب رئیس کل این نهاد نظارتی دیدار و گفت وگو کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ 05 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه در این دیدار با قدردانی از اهتمام دیوان محاسبات برای حفظ بیت المال و ایجاد امیدآفرینی در جامعه، آمادگی این وزارتخانه را برای اجرای سیاست ها و راهبردهای نظارتی دیوان محاسبات اعلام و تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم و اساسی در وزارت امورخارجه توجه به بیت المال و حفاظت و صیانت هر چه بیشتر از آن در بخش های مختلف از جمله نمایندگی ها و سفارتخانه ها در خارج از کشور است.

وی از رئیس کل دیوان محاسبات کشور خواست که راهکارهای لازم برای بهبود امور ارائه و در این زمینه نیز یک راهبرد مشخص تدوین شود.

وزیر امور خارجه در بخش دیگری از این گفت‌وگو تاکید کرد: در موضوع مولد سازی ساختمان های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به دنبال مصلحت و منافع کشور هستیم و از دیوان محاسبات نیز می خواهیم برای گره گشایی بیشتر و حل مشکلات این وزارتخانه همراهی لازم را داشته باشد.

دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشور نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم رعایت انضباط مالی و شفافیت در دستگاه های اجرایی گفت: جلوگیری از بی انضباطی مالی از موضوعات مهمی است که دیوان محاسبات با جدیت در این مسیر گام برخواهد داشت.

وی افزود: دیوان محاسبات همواره به دنبال این است که در راستای گره گشایی از مشکلات و پیشبرد بهتر امور مسیرهایی را برای کمک به مسئولان اجرایی پیشنهاد دهد.

دستغیب همچنین خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات بر عملکرد تمام دستگاه ها رصد و نظارت کامل دارد و اگر عملکردی خارج از روال باشد به طور حتم ورود کرده و برخورد قانونی لازم را انجام می دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست