بازدید 1939

انصراف بهترین دوچرخه‌سوار ایران از کاروان هانگژو

کد خبر: ۱۱۸۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ 03 August 2023

قهرمان دوچرخه‌سواری ایران جای خود در تیم ملی را به رکابزنان جوان‌تر داد.

 سعید صفرزاده درباره حضور نداشتنش در تیم ملی دوچرخه‌سواری و غیبتش در بازی‌های آسیایی هانگژو بیان کرد: علتش این است که از نفرات جوان‌تر استفاده کنند و من جای یک رکابزن جوان را نگرفته باشم. فرصتی برای رکابزنان جوان باشد تا خودشان را نشان دهند. من با تیم ملی مشکلی ندارم و در آینده هم اگر به من نیاز باشد، به تیم ملی کمک می‌کنم. اکنون نیز برای نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی محمد گنج‌خانلو، علی لبیب و فرانک پرتوآذر آرزوی موفقیت می‌کنم.

انصراف بهترین دوچرخه‌سوار ایران از کاروان هانگژو

قهرمان دوچرخه‌سواری ایران در پاسخ به اینکه همراه تیم چینی خود در چه مسابقاتی شرکت کرده است و در تور ایران - آذربایجان هم رکاب می‌زند یا خیر تاکید کرد: در تور چین هایلک شرکت کردم و بالاترین سطح تور در قاره آسیا است و توانستم بهترین رکابزن آسیا باشم و در مجموع تور هم سیزدهم شدم. دعوتنامه برای تیمم ارسال شده است و همراه تیم باشگاهی خود از چین، در تور ایران - آذربایجان شرکت می‌کنم.

رکابزن ایران در المپیک توکیو در مورد مهم‌ترین نیاز رکابزنان ملی پوش ایران برای حضور در بازی های آسیایی تاکید: امیدوارم حامیان مالی در این برهه زمانی پیدا شود تا ورزشکاران با امکانات سخت افزاری بهتری در بازی های آسیایی حاضر شوند و نتیجه خوبی برای تیم ملی ایران کسب شود. در حال حاضر بیشترین نیاز ملی پوشان دوچرخه سواری، بحث سخت‌افزار است و از این نظر از رقیبان خود پنج بر صفر عقب هستند. از این رو خیلی خوب است که دوچرخه و وسایل به‌روز تهیه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست