بازدید 3255

برخورد اعتراضی حسن یزدانی با دبیرکل کمیته المپیک

کد خبر: ۱۱۸۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ 02 August 2023

حسن یزدانی ستاره تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازدید امروز دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی کشتی حاضر به صحبت نشد و زیر لب عنوان کرد حرف زدن فایده‌ای ندارد!

به گزارش تابناک ورزشی، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در بازدید صبح امروز خود از اردوی تیم ملی کشتی آزاد، علت حضور اعضای هیات اجرایی در این بازدید را احترام به کشتی خواند و گفت: به احترام کشتی و افتخارات شما، برای نخستین بار ۷، ۸ عضو هیئت اجرایی از اردوی یک رشته بازدید می‌کردند. تلاش‌هایی که علیرضا دبیر در چهار سال گذشته داشت قابل تقدیر است و ورزشکاران ما افتخاراتی آفریدند که همه در آن شریک هستند و کم‌ترین نقش را ما داشتیم که کنار هستیم.

وی در واکنش به گلایه‌های مطرح شده از سوی یکی از کشتی‌گیران درخصوص اهدای حواله خودرو به فوتبالیست‌ها و تبعیض بین فوتبال با سایر رشته‌های ورزشی گفت: مشکلات و مسایل کشور به قدری زیاد است که ظرف مدت ۷ الی ۸ ماهی که هیئت اجرایی جدید روی کار آمده، قابل حل نیست. همه صحبت‌ها را منتقل می‌کنیم. به‌خصوص موضوع حواله خودرو را. موضوع حواله خودرو دغدغه ما هم هست. هیچ تبعیضی را نمی‌پذیریم و حق با شماست. قول می‌دهم هیچ تبعیضی در المپیک و بازی‌های آسیایی برای هیچ ورزشکار قائل نیستیم.

هاشمی ادامه داد: تاکنون شاید ۱۴ الی ۱۵ میلیارد تومان به کشتی داده‌ایم و قول می‌دهیم همه ۲۴ میلیارد تومان را پرداخت کنیم. در تلاشیم تا غیر از پاداش، امتیازاتی را برای مدال‌آوران المپیک در نظر بگیریم. چند تفاهم‌نامه خوب را نیز پیگیری می‌کنیم تا در بحث مسکن اتقاقات خوبی برای مدال‌آوران المپیک بیفتد. مدال‌آوران طلایی بازی‌های آسیایی هم امتیازات خوبی را می‌گیرند.

وی گفت: دبیر ارتباطات خوبی دارد و قطعا کمک‌های او بیشتر خواهد بود. دست ما در هیئت اجرایی باز نیست که حواله خودرو بدهیم اما صحبت‌های شما را منتقل می‌کنیم.

در ادامه مناف هاشمی از حسن یزدانی ستاره کشتی ایران خواست تا صحبت‌ها و خواسته خود را مطرح کند اما یزدانی زیر لب گفت: صحبت فایده‌ای ندارد و من صحبت‌ها را قبلا گفتم.

هادی عامل هم این جمله یزدانی را بلند تکرار کرد. ‌ وقتی هاشمی از او خواست که خودش صحبت کند تنها به گفتن این جمله که حضور شما را خیر مقدم می‌گویم اکتفا کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی