بازدید 6362

بیانیه امام جمعه شیراز درباره حادثه نارنجستان قوام

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در بیانیه ای هتک حرمت به یک بانوی آمر به معروف در این شهر را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲ 02 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس در پی حادثه اخیر در نارنجستان شیراز بیانیه‌ای به نقل از آیت الله دژکام در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده است.

در متن این بیانیه آمده است:

حادثه دلخراش و تأسف‌انگیز و گناه آلود اخیر در محل گردشگری نارنجستان قوام شیراز دل و قلب هر آزادمردی را به درد می‌آورد و اینجانب از همان لحظات اولیه اطلاع از واقعه، پیگیر موضوع از مبادی ذی‌ربط و قانونی بوده‌ام و بدین لحاظ چند نکته به استحضار شما می‌رسانم.

از غیرت، آزادگی، شجاعت و حمیت شما مردم عزیز سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در ایران اسلامی که در این قضیه موضع متدینانه و فساد ستیزانه خود را ابراز نموده‌اید بسیار متشکرم و عزت و سربلندی همه شما را در راه اعتلای ایران انقلابی اسلامی از خداوند متعال خواهانم.

ضمن تشکر از اقدام به موقع و پیگیری قاطعانه عزیزان نیروی انتظامی و دادگستری و بسیجیان عزیز استان در دستگیری و بازداشت عوامل حادثه غم‌انگیز مذکور، تداوم اقدام و جدیت در برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه و متجاهرین به فسق و گناه، و حمایت قاطعانه، مستمر و فوری از آمران به معروف و ناهیان از منکر را از مسئولان امر خواستارم.

متولیان مراکز گردشگری و میراث فرهنگی باید از هرگونه تعلل و کوتاهی در اقدام قانونی برای مقابله با هرگونه عمل خلاف قانون و گناه آلود در مراکز این پرهیز نموده و با قاطعیت از هنجارشکنی‌ها جلوگیری کنند.

ضمن ابراز ارادت و دلجویی متواضعانه از خانم‌های محترم و معظمی که در این حادثه وقیحانه مورد اهانت ظالمانه قرار گرفته‌اند، از همه متدینین، غیور مردان و شیر زنان استان ولایتمدار فارس و شهر سومین حرم اهل بیت علیهم السلام می‌خواهم که همچنان فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر را در سرخط اول زندگی خود قرار داده و طبق سفارشات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دامت برکاته بر اساس قانون اقدام و مراقب هرگونه سو استفاده دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی