اخبار مهم بورس فردا ۹ مردادماه

بورس فردا در سومین روز معاملاتی هفته در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 30 July 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز اخبار بسیاری در حوزه بورس منتشر شد، اما به نظر می‌رسد این اخبار بیشتر از سایر اخبار بورس فردا را تحت تاثیر قرار دهند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- پیرو پذیرش شرکت داروسازی شهید قاضی (سهامی عام) در بازار دوم فرابورس ایران، نماد معاملاتی شرکت مذکور (دقاضی ۱) روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ در بازار دوم فرابورس ایران گشایش می‌یابد. مقتضی است کارگزاران محترم نسبت به تعیین کارگزار ناظر حداکثر تا پایان روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۹، برای مشتریان خود در سامانه معاملاتی، اقدام نمایند.
۲- طبق آمار موسسه کپلر، صادرات نفت ایران به چین در ۳ سال گذشته ۳ برابر شده و از رقم ۳۲۴ هزار بشکه در روز به حدود یک میلیون بشکه در روز افزایش یافته است.
۳- خبر توقف فعالیت بورس کالا تکذیب شد: در این زمینه سازمان بورس و اوراق بهادار با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر منتشر شده در فضای مجازی کاملا کذب بوده و خبر‌های کذب منتشر شده در این زمینه صرفا در راستای تشویش افکار عمومی و آسیب رساندن به روند بازار سرمایه است.
۴- خموتور بر اساس مذاکرات بعمل آمده با مشتری عمده و تصویب هیئت مدیره، نرخ‌های فروش محصولات این شرکت به طور میانگین به میزان ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.
۵- دو هفته پیش رئیس‌جمهور به وزارت‌خانه‌های صمت، نفت و اقتصاد ماموریت داد که در خصوص عرضه کالا‌ها در بورس کالا اعلام نظر کنند. طی برگزاری چندین جلسه کارشناسی مشترک در سطح معاونین وزرا، با توجه ابهامات قابل توجه در نظام توزیع غیر شفاف و شکل گیری امضای طلایی و عدم توزیع عادلانه، بالاتفاق طی صورتجلسه‌ای تصمیم بر ادامه عرضه تمامی کالا‌ها در بورس کالا شد.
۶- وزیر صنعت، معدن و تجارت: ایجاد تحول در وضعیت خودرو‌ها قطعا در آیین‌نامه واردات خودرو‌های نو و کارکرده مدنظر قرار خواهد گرفت ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده، آیین‌نامه واردات خودرو‌ها تدوین می‌شود.
۷- سفر هیئت بلندپایه سیاسی اقتصادی سوریه به ایران: این هیئت بلندپایه متشکل از وزیر امور خارجه و مهاجرین، وزیر تجارت خارجی و وزیر ارتباطات می‌باشد که جهت پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور ایران به سوریه عازم ایران می‌شوند.
۸- آباد و پیشنهاد افزایش سرمایه: سرمایه فعلی: ۲۴۰,۰۰۰ میلیون ریال و درصد افزایش سرمایه: ۱۱۷۱۱%
مهمترین اخبار بورس فردا هر روز راس ساعت ۱۷ منتشر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست