بازدید 1672

پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در تهران از مهر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر تهران از پیش‌بینی افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی ترافیک مهرماه همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ 26 July 2023

 

به گزارش تابناک، سردار محمدحسین حمیدی پیش از ظهر امروز در حاشیه ستاد استقبال از مهر با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا بازگشایی مدارس دو ماه زمان داریم و لازم بود که سازمان‌های مختلف گردهم بیایند تا آمادگی کسب شود، گفت: برگزاری جلسات منظم در راستای هم افزایی دستگاه‌ها موثر است.

وی با بیان اینکه با بازگشایی مدارس حداقل ۲۵ و حداکثر ۳۰ درصد به ترافیک موجود تهران به دلیل آغاز سال تحصیلی اضافه می‌شود، گفت: اما می‌توان برخی اقدامات را انجام داد تا جریان ترافیک تسهیل یابد و رضایتمندی مردم حاصل شود که امیدواریم جلسات متعدد بتواند به ما در راستای این مهم کمک کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه بحث بازگشایی مدارس حساسیت خود را دارد. چرا که والدین می‌خواهند عزیزترین افراد زندگی خود را به مدرسه بفرستند، گفت: سال گذشته پلیس و شهرداری درخواست داشتند که با شناورسازی ساعت کار ادارات جریان ترافیکی تسهیل یابد که بررسی بازخورد سه ماهه این طرح شناورسازی نشان داد که ۷۵ درصد از شهروندان از این طرح رضایت داشته و حدود ۲۵ درصد نیز ناراضی بودند.

وی افزود: برای سال تحصیلی جدید هم مجددا درخواست شناورسازی ساعات کار ادارات را مطرح کردیم اما این درخواست باید در نهادهای ذیصلاح بررسی شود و نیاز به مصوبه دارد اما ما این درخواست را بیان کردیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی