بازدید 1047
۲

بند بازی شاخص کل با کانال ۲ میلیون واحدی

شاخص کل بازار سهام، همچنان در مرز کانال ۲ میلیون و احدی گیر کرده است و به نظر می رسد فعلا نه عزمی برای رشد و نه قصدی برای ریزش دارد.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ 26 July 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را متعادل آغاز کرد و با توجه حجم پایین معاملات، اکثر سهام در محدوده ی صفر تابلو معامله می شدند و به طور کلی بازار نه عزمی برای رشد و نه قصدی برای ریزش داشت.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با افت 1300 واحدی به ارتفاع 2 میلیون واحدی رسید.  اما شاخص کل هم‌وزن با رشدی جزئی به ارتفاع 711 هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «تاپیکو»، «حکشتی» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «شگویا»، «آریا» و «خدیزل» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «خودرو»، «شپنا» و «شهر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «نیان» و «عالیس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 3 مرداد ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد 300 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 90 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند. 

در بازار امروز 211 نماد در محدوده مثبت و 201 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 169 نماد در محدوده مثبت و 136 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
سازمان بازرسی و قوه قضاییه باید به وضعیت بورس و بلایی که حقوقی های بورس سر مردم عادی و سهامداران خورد می آورند رسیدگی عاجل کند. این ها رسما دارند از جیب مردم دزدی می کنند و مال مردم را در روز روشن تاراج می کنند. نمونه اش همین دیراعلام کردن نرم خوراک پتروشیمی ها بود که سرمایه مردم را به باد داد و یا در تازه ترین موضوع در نماد حکشتی با دادن یک گزارش ساختگی سرمایه های مردم را به باد داد... لطفا اگر شریک دزدها نیستید، رسیدگی کنید.
سهامداران عزیز
از قدیم گفتن جلوی ضرر رو هرجایی بگیری منفعته
این بورس بورس بشو نیست
تادیر نشده وضررتان ازاین که هست بیشتر نشده بزنید بیرون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست