بازدید 2219
۴

دهقان: لطیفی در جلسات دولت شرکت می‌کند

دهقان گفت: آقای لطیفی از زمان ابلاغ حکم جدید دیوان عدالت اداری، فعلا بخشنامه یا دستوری را امضا نکرده است، اما در جلسات دولت شرکت می‌کند.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲ 26 July 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، معاون حقوقی رییس جمهور گفت: آقای لطیفی از زمان ابلاغ حکم جدید دیوان عدالت اداری، فعلا بخشنامه یا دستوری را امضا نکرده است، اما در جلسات دولت شرکت می‌کند.

 محمد دهقان روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره رای جدید دیوان عدالت اداری درباره همکاری میثم لطیفی معاون رییس جمهور با دولت اظهار داشت: وزیر دادگستری مسئول نحوه اجرای رأی دیوان عدالت اداری در خصوص ادامه یا قطع همکاری با میثم لطیفی با سازمان امور اداری و استخدامی شده است.

وی خاطر نشان کرد: آقای لطیفی از زمان ابلاغ حکم جدید دیوان عدالت اداری، فعلا بخشنامه یا دستوری را امضا نکرده است، اما در جلسات دولت شرکت می‌کند.

دهقان توضیح داد: به محض اینکه حکم صادر شد. آقای لطیفی اقدامی مقابل با رای دیوان انجام ندادند. تصمیمی نگرفتند و امضایی انجام ندادند. حول نحوه اجرای رای باهم در تعامل هستند. در جلسه نیز هستند. بنا بر این شده تا بین وزیر دادگستری و دیوان پیرامون نحوه اجرای رای تعامل صورت بگیرد.

معاون حقوقی رئیس جمهور در ادامه در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود در خصوص برخی دیگر از اعضای هیات دولت نیز این مسئله وجود دارد و آیا این افراد می‌روند یا خیر، بیان کرد: این یک بحث شکلی است. در این زمینه نیز با دیوان تفاهم خواهیم کرد. هنوز راجع دیگران شکایتی نشده است اگر شکایتی نیز صورت گیرد بحث شکلی است و نحوه اجرای رای را با دیوان هماهنگ خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
یک کلام بگید نمیخوایم تمکین به قانون بکنیم و خلاص
غصه نخورید بعداً که با پادرمیونی بزرگان حکم ابطال حکمش ابطال شد و دوباره بر مسند ریاست سازمان نشست جبران مافات میکنه .
این یک درگیری درون جناحی است وهرجناحی قوی تر باشد حکم میکند.
درگیری جناحی منجرب به این میشود که جناح قالب مهره خود را میچیند وجناح مغلوب از این پس مقابل مهره چیده شده میایستند وهمین میشود گلوگاه وسدی برای مردم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی