بازدید 11166

مباحثه شریعتمداری و خزعلی بر سر «استقرار گشت مقابله با ناهنجاری اجتماعی با کدام دستور بود؟»

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه طرح یادشده با تصمیم مشترک و مستقیم آقایان رئیسی و اژه‌ای گرفته شده است، اظهارات برخی از نزدیکان دولت را تعجب‌آور ارزیابی کرد و گفت:‌ به عنوان مثال، خواهر گرانقدرمان خانم دکتر خزعلی، معاون رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، دخالت دولت در این طرح را با تلویحی نزدیک به تصریح رد کرده و می‌فرمایند؛ چنین چیزی نشنیده‌ام!
کد خبر: ۱۱۸۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱ 24 July 2023

مباحثه شریعتمداری و خزعلی بر سر «استقرار گشت مقابله با ناهنجاری اجتماعی با کدام دستور بود؟»

تابناک _ هما امیری سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) روز یکشنبه ۲۵ تیر از استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده برای برخورد با کسانی که «بدون توجه به تبعات و عواقب پوشش خارج از عرف همچنان بر هنجارشکنی خود اصرار دارند» خبر داد. منتظرالمهدی دلیل استقرار این گشت‌ها را «مطالبات مردمی و خواست گروه‌ها و نهادهای مختلف اجتماعی» و «تاکید رئیس جمهوری و قوه قضائیه» با هدف «گسترش امنیت عمومی و تحکیم بنیان خانواده» اعلام کرد.

با راه اندازی این گشت ها این سوال مطرح شد که راه اندازی آنها با کدام دستور بوده است؟ انسیه خزعلی معاون امور زنان در برابر این پرسش پاسخی داد که واکنش حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان را در پی داشت.

به تازگی حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در پاسخ به سوالی که نظرش را درباره اجرای اخیر طرح عفاف پرسیده بودند، گفت: مشاهدات میدانی حاکی از آن است که کشف حجاب کاهش تدریجی و محسوسی داشته است. البته هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم.

مدیر مسئول روزنامه کیهان افزود: اجرای این طرح نشان داد کشف حجاب بسیاری از دختران و زنان، نه از روی لجبازی و عناد  بلکه در پی فضاسازی مسموم عاملان پشت صحنه این پدیده عفت‌سوز، صورت گرفته و انفعال برخی از مسئولان نیز به گسترش این توهم دامن زده است. بخش قابل توجهی از این طیف وقتی با برخورد دلسوزانه و محترمانه پلیس روبرو می‌شوند، اصراری بر ادامه بی‌حجابی ندارند و این خود به وضوح یادآور قول حکیمانه رهبر معظم انقلاب است که  خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند چه کسانی پشت این سیاست رفع حجاب و مبارزه با حجاب هستند و اگر باخبر شوند که دستگاه‌های جاسوسی دشمن دنبال این قضیه‌اند، حتماً نمی‌کنند.

شریعتمداری ادامه داد: کاهش هرچند تدریجی کشف حجاب نشانه روشن و قابل تکیه‌ای از موفقیت طرح مشترک دولت و دستگاه قضائی کشور است که با اجرای هوشمندانه و محترمانه پلیس به صحنه آمده است. برخورد نیروهای فراجا با خانم‌های کشف‌حجاب‌کننده و تذکرات دلسوزانه برادران و خواهران پلیس به آنان و مخصوصاً مقایسه این برخوردهای ملاطفت‌آمیز با برخورد سراسر خشونت‌بار و در مواردی وحشیانه پلیس در کشورهای غربی ــ از جمله فرانسه ــ با مردم، برای کسانی که از اندک انصافی برخوردار باشند و پشت صحنه پلشتی نداشته باشند، کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد که پلیس خیرخواه آنان است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه طرح یادشده با تصمیم مشترک و مستقیم آقایان رئیسی و اژه‌ای گرفته شده است، اظهارات برخی از نزدیکان دولت را تعجب‌آور ارزیابی کرد و گفت:‌ خواهر گرانقدرمان خانم دکتر خزعلی معاون رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، دخالت دولت در این طرح را با تلویحی نزدیک به تصریح رد کرده و در پاسخ به این که آیا بازگشت گشت‌های مربوط به حجاب دستور رئیس جمهور بوده است، می‌فرمایند؛ چنین چیزی نشنیده‌ام، از مسئولان وزارت کشور بپرسید!

شریعتمداری گفت: ممکن است خانم خزعلی بگویند پلیس ضابط قوه قضائیه است که باید عرض کرد، اولاً پلیس تحت امر وزارت کشور و وزارت کشور بخشی از دولت است و ثانیاً این تصمیم مشترک و مستقیم از سوی دو قوه مجریه و قضائیه گرفته شده و نباید از سوی برخی از اعضای دولت در انجام آن تردید ایجاد شود.

در پی این مصاحبه مدیر مسئول کیهان روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری جوابیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد.

از روز گذشته مطلبی از آقای حسین شریعتمداری، مدیرمسئول محترم روزنامه کیهان در حال بازنشر در رسانه‌های مختلف داخل و خارج کشور بوده که لازم است متذکر شویم این سخنان بدون توجه به سخنان خانم دکتر خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و بر اساس اطلاعات غیرصحیح و تحریف شده رسانه‌ها مطرح گردیده و چقدر خوب است همه اصحاب رسانه، انتظاراتی که جناب آقای شریعتمداری فرمودند را نصب العین قرار دهند و در اظهار نظراتشان، در اطلاعاتشان و در قضاوت‌هایشان دقت بیش‌تری داشته باشند.

همچنین ضمن استقبال از انتقادات دوستان بر مبنای آیه کریمه: «المومنون و المومنات بعضهم أولیاء بعض یأمرون بالمعروف و وینهون عن المنکر» معتقدیم که همه مومنین باید آینه یکدیگر باشند و در مورد رفتار یکدیگر نقدهای سازنده داشته باشند و تلاش کنند با اطلاعات درست، قضاوت و اظهار نظر نمایند و البته همه مومنین هم وظیفه دارند وقتی کلام نادرستی به خواهر یا برادرشان منتسب می‌شود از او دفاع کنند و خودشان به آن نسبت ناصحیح دامن نزنند.

لذا بدین وسیله مطالب زیر را جهت تنویر افکار عمومی معروض می‌داریم:

۱. خانم دکتر خزعلی در پاسخ خبرنگار که از دستور مستقیم رئیس جمهور برای حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها سوال می‌کند، می‌‌گویند که چنین چیزی را نشنیده‌اند و از آنجا که احتمال می‌دهند چنین دستور مستقیمی به دستگاه اجرایی وجود داشته باشد ذکر می‌کنند که ما دستگاه اجرایی نیستیم و خطاب این امر دستگاه اجرایی است لذا از خبرنگار می‌خواهند به مسئولان وزارت کشور برای دریافت پاسخ سوالشان مراجعه کنند؛ طبیعتاً این بهترین جواب برای چنین سوالی است چرا که اگر می‌گفتند بله رییس جمهور دستور داده‌اند و چنین دستوری صادر نشده بود (با واقعیت تطبیق نداشت) و اگر می‌گفتند نه و چنین دستوری صادر شده بود (باز هم با واقعیت تطبیق نداشت) لذا ایشان اظهار بی‌اطلاعی کرده و به منبع اصلی و واقعی خبر که به صورت طبیعی مسئولیت امر را به عهده دارد یعنی وزارت کشور ارجاع نمودند.

۲. آقای شریعتمداری بزرگوار ظاهراً مفروض گرفته‌اند که خانم خزعلی از دستور رئیس جمهور اطلاع داشته‌ و خواسته‌ است دستور ایشان را توجیه کند یا مسئولیت را به گردن رئیس جمهور نیندازد لذا ذکر می‌کند: "ممکن است خانم خزعلی بگویند پلیس ضابط قوه قضائیه است" که باید عرض کرد، اولاً پلیس تحت امر وزارت کشور است و وزارت کشور بخشی از دولت است.

بله برادر بزرگوار حتماً خانم خزعلی می‌دانند که نیروی انتظامی جزئی از وزارت کشور است و به همین دلیل هم به آنجا ارجاع می‌دهند و حتماً می‌دانند وزارت کشور از رئیس جمهور دستور می‌گیرد و به همین دلیل هم می‌گویند نشنیده‌ام بروید و از مجموعه‌ای که عهده‌دار این مسئله است سوال کنید.

ضمن اینکه باید توجه داشت که در این امر دو احتمال وجود داشت و آن این بود که نیروی انتظامی یا بنابر وظایف طبیعی خود و بدون دستور رئیس جمهور اقدام کرده باشد یا بنابر دستور مستقیم رئیس جمهور، لذا کسی که از این امر اطلاع ندارد باید ارجاع به منبع موثق بدهد نه در هر موردی که نمی‌داند اظهار نظر کند و این هرگز به معنی کمرنگ کردن حرکت خداپسندانه نیست.

و اتفاقاً خانم خزعلی امانت و صداقت را در پاسخگویی به خبرنگار برمی‌گزینند و باید گفت برداشت‌های نامناسب تلویحی و تصریحی خلاف قاعده دریافت سلامت خبر است.

البته ممکن است این نقد به دولت وارد باشد که چرا اطلاع‌رسانی کافی به اعضای هیئت دولت در مورد فعالیت جدید گشت حجاب خصوصا‌ً اگر دستور مستقیم رئیس جمهور را داشته صورت نگرفته است.

۳. چقدر خوب است برادر بزرگوار اهل رسانه و با تجربه ما با تکیه بر اطلاعات ناصحیح بهانه به دست دشمن ندهند تا حربه‌ای بیابد و در نیروهای همسو اختلاف‌افکنی کند و مطلب بی‌پایه‌ای را بزرگ کرده و در آن بدمد و از این مدخل به زعم خود بخواهد رئیس جمهور جهادی کشور را به چالش تناقضات بکشاند.

مدیرمسئول محترم می‌توانستند با یک ارتباط تلفنی با خانم دکتر خزعلی و پرس و جو از چند و چون ماجرا به جای اکتفا کردن به هیاهوی رسانه‌ای که توسط دشمن هدایت می‌شود، مسئولیت مهم جهاد تبیین خود را به شیوه بهتری ادا نمایند و قطعاً اگر این تماس حاصل شده بود به جای مخاطب قرار دادن معاون رئیس جمهور، رسانه‌ها را به دلیل تحریف سخنان ایشان مخاطب قرار می‌دادند.

۴. متن خبر درست مصاحبه به شرح زیر است:

دکتر خزعلی در پاسخ به سوال خبرنگاری که عنوان کرد آیا شنیده‌اید که به دستور رئیس‌جمهور گشت ارشاد مجدداً به خیابان‌ها آمده است، اظهار کرد: خیر دستور را نشنیدم، ما دستگاه اجرایی نیستیم و این موضوع را باید از مسئولان وزارت کشور (که نیروی اجرایی هستند) بپرسید.

۵. امیدواریم مدیر مسئول محترم با سابقه درخشانی که در تدارک مافات دارند، این بار نیز اخلاق اسلامی را مد نظر قرار داده و اگر نسبت ناروایی داده شده، اصلاح فرمایند.

بر پایه این گزارش حسین شریعتمداری نیز در این خصوص توضیح زیر را ارسال کرد.

با عرض سلام و تسلیت ایام؛

ابتدا، از بیانیه روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پاسخ به مصاحبه اینجانب با خبرگزاری فارس تشکر می‌کنم و چنانچه سخنانم در آن مصاحبه باعث تکدر خاطر خواهر گرانقدر، سرکار خانم خزعلی معاونت محترم رئیس جمهور شده باشد، پوزش می‌خواهم. و اما، در خصوص آنچه در جوابیه آمده است، اشاره‌ای گذرا ــ بخوانید توضیحی به اختصار ــ را ضروری می‌دانم؛

الف) نوشته‌اند که اظهارات اینجانب «بدون توجه به سخنان خانم دکتر خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و بر اساس اطلاعات غیرصحیح و تحریف شده رسانه‌ها مطرح گردیده است»! که باید گفت؛ آنچه در مصاحبه اینجانب به نقل از سرکار خانم خزعلی آمده بود، عیناً و بدون کم و کاست از متن صوتی و تصویری مصاحبه ایشان نقل شده بود و از هیچ رسانه و خبرگزاری و سایت دیگری گرفته نشده بود. این نکته با مقایسه آنچه ایشان فرموده‌اند و آنچه در مصاحبه بنده آمده است به وضوح قابل دیدن است.

ب) نوشته‌اند اگر خانم خزعلی: «در پاسخ خبرنگار می‌گفتند بله رییس جمهور دستورداده‌اند و چنین دستوری صادر نشده بود (با واقعیت تطبیق نداشت) و اگر می‌گفتند نه و چنین دستوری صادر شده بود (باز هم با واقعیت تطبیق نداشت) لذا ایشان اظهار بی‌اطلاعی کرده و به منبع اصلی و واقعی خبر که به صورت طبیعی مسئولیت امر را به عهده دارد یعنی وزارت کشور ارجاع نمودند» و گلایه کرده‌اند که بنده فرض را بر این نهاده‌ام که «خانم خزعلی از دستور رئیس جمهور اطلاع داشته و خواسته است دستور ایشان را توجیه کند یا مسئولیت را به گردن رئیس جمهور نیندازد»! 


در این خصوص، بی آن که اعلام بی‌اطلاعی خانم خزعلی را نفی کنیم باید گفت، احتمال این که سرکار خانم خزعلی از موضوع بی‌خبر باشند، دور از ذهن بود، چرا که اولاً؛ موضوع مورد بحث یکی از موضوعات مطرح با گستره وسیع بود. ثانیاً؛ آقایان رئیسی و اژه‌ای، روسای محترم دو قوه مجریه و قضائیه رسماً اعلام کرده بودند که برای مقابله با کشف  حجاب منتظر تصویب لایحه جدید نمی‌مانیم و به قوانین موجود عمل می‌کنیم. ثالثاً؛ سرکار خانم خزعلی یکی از اعضای کابینه و معاون رئیس جمهور هستند و طبعاً بایستی از تصمیم مشترک دو قوه با خبر می‌بودند و رابعاً؛ مسئله عفاف و حجاب از موضوعات مربوط به حوزه معاونت ایشان (معاونت امور زنان و خانواده) بوده است. بنابراین تصدیق می‌فرمائید که احتمال بی‌اطلاعی ایشان از تصمیم و طرح یاد شده دور از انتظار بود و البته اظهار بی‌خبری سرکار خانم خزعلی را نفی نمی‌کنیم ولی با توجه به شواهد مورد اشاره باید به ما حق بدهند که چنین تصوری برایمان دور از ذهن تلقی شده باشد! گفتنی است در جوابیه یاد شده نیز آورده‌اند «البته ممکن است این نقد به دولت وارد باشد که چرا اطلاع‌رسانی کافی به اعضای هیئت دولت در مورد فعالیت جدید گشت حجاب خصوصاً اگر دستور مستقیم رئیس جمهور را داشته صورت نگرفته است».

پ) فرموده‌اند که «مدیرمسئول محترم می‌توانستند با یک ارتباط تلفنی با خانم دکتر خزعلی و پرس و جو از چند و چون ماجرا به جای اکتفا کردن به هیاهوی رسانه‌ای که توسط دشمن هدایت می‌شود، مسئولیت مهم جهاد تبیین خود را به شیوه بهتری ادا نمایند». که باید عرض کرد؛

۱ ) ــ مصاحبه سرکار خانم خزعلی رسانه‌ای بوده و در سطح گسترده‌ای منتشر شده بود. از این روی چنانچه شبهه‌ای در میان آمده بود باید در همان سطح رسانه به آن پرداخته می‌شد.

۲ ) ــ همان گونه که اشاره شد، آنچه از ایشان نقل شده بود مستقیم از مصاحبه صوتی و تصویری خانم خزعلی بود و نه «هیاهوی رسانه‌ای»! 

۴ ــ و بالاخره سرکار خانم خزعلی را شخصیتی فرهیخته، مومن، انقلابی و دلسوز اسلام و انقلاب و نظام می‌دانیم و آنچه در مصاحبه مورد اشاره  آمده بود، توصیه‌ای برادرانه بود. از ایشان انتظار می‌رود به تحریف‌ها و دروغ‌پراکنی رسانه‌های تابلودار دشمن و روزنامه‌های تحت مدیریت سیاسیون ورشکسته به تقصیر و کسانی که نتانیاهو از آن‌ها با عنوان «بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد می‌کند، وقعی ننهند و از  دروغ‌پردازی‌های آن‌ها به مصداق «قالوا سلاما» و «‌مروا کراما» عبور کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۷
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۳۱
اگه تونستین برگردین به قبل از شهریور1401 !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
آنچه که برای آقایان در بحث حجاب مهم است، «اجبار» است. یعنی اهرمی برای فشار آوردن بر مردم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
خنده دار نیست که مدیر کل سابق ارشاد گیلان کارگاه حجاب و عفاف برگزار کرده بود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
حجاب 0.1 مشکل مملکت هم نیست. ذره بین انداختن مسئولان بر روی حجاب و بزرگنمایی آن، تنها و تنها برای فرار از پاسخگویی در مورد ناتوانیشان در حل مشکلات کوچک و یزرگ مملکت است که به کوهی عظیم تبدیل شده است.
بچه محل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
در تایید ناشناس 09:16- دقیقا گل گفتید و این بحث ها انحراففی است و جنگ زرگری است و می خواهند خاک را زیر فرش کنند و خود را تمیز نشان دهعند...
با احترام به زنانی که اعتراضشان را به حجاب اجباری اینگونه نشان میدهند، می خاهم بگویم مطالبات مردم بسیار بیشتر از این دغدغه مهم است ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
آقای شریعتمداری!!
تفاوت شیعه لبنان با اینجا در این است که شیعه لبنانی به همه عقاید احترام می گذارد،به زور روسری روی سر کسی نمی کشند!! و بر همین اساس خواننده بی حجاب لبنانی از حزب الله حمایت می کند!! روش شهید سلیمانی همین روش شیعه لبنانی بود و می دانست تنها راه همین است!!! وقتی که می گفت آن دختر بی حجاب دختر من هم هست به این عقیده ایمان داشت که زور جواب نمی دهد،باید آدم عاشق باشد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
با دستور هرکس بوده سرگرمی برای مردم است تا از مشکلات دیگر منحرف شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
احمد خاتمی: بی حجاب ها مریض‌اند.
در پاسخ به ایشان باید گفت، بی حجابها چبزی را مخفی نمی کنند. مریض آنهایی هستند که در خفا آن کار دیگر می کنند!
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
حجاب برای نسل جدید تمام شد . این نسل به ازدواج هم اعتقاد نداره چون میبینن که راهبران این تفکرات چه کسانی هستند.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
مشکل جامعه حجاب نیست مشکل مردم این است که
درادارات ثبت احوال شناسنامه جهت تعویض پیدا نمی شود وظیفه ثبت احوال صدور شناسنامه و کارت ملی است که در هر دو مانده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
در عصر اطلاعات پته همه رو افتاده است. به مهر داغ کردن روی پیشانی نیست
ناشناس
| Canada |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
اقا لطفا یکی بگه این جناب شریعتمداری چکاره است که در همه زمینه ها از سیاست خارجی گرفته تا موضوع حجاب وارز و تورم افزایش جمعیت و محیط زیست وهرچیز دیگری که تصور کنید اظهار فضل میکنه؟!!!
حجاب را بجای موضوع فرهنگی تبدیل به یک مسئله سیاسی کرده اند معلوم است عاقبت این اشتباه چه خواهد بود . امثال شریعتمداری هر کجا ورود کردند فقط خرابی ببار آوردند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
خارج از صحبت های خزعلی که سعی درایجاد چهره مردم دار داردچرا حسین شریعتمداری پیگیر معیشت مردم نیست او باید بداند روزی مرگ فرا خواهد رسید و باید در ان دنیا جوابگو باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
اگر اعتقادی به آن دنیا باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
ناشناس 9:12
این جماعت معتقدند اگر فقط اندکی چشمشان برای امام حسین(ع) مرطوب شود دیگر در آن دنیا حساب و کتابی ندارند و یکراست روانه بهشت می شوند(البته زهی خیال باطل). به بیان دیگر حق الناس یا همان حق و حقوق مردم و همه گناهان بزرگ و کوچک کشک.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
آقای شریعتمداری فقط بوقچی یک سری دستهای پشت پرده هست
وقتی تمام عرصه های مملکت در دست روحانیان و نظامیان است، اینان باید پاسخگوی تمام مشکلات، کاستی ها، نقص ها، عیب ها و زشتی ها در کشور باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
درود به شرفت و درو به تابناک که این نظرات را منتشر میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
ولی رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
بخصوص روحانیت باید تکلیف خود را با خودشان و مردم مشخص کنند یا تبلیغ یا اجراء نمی شود سر منبر مردم را به اخلاق دعوت کرد ولی یک پیره زن را ضرب و شتم کرد
آیا آقازاده خانم خزئلی اکنون در ایران تشریف دارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
آیا هنوز سیستم کامپیوتر امریکایی روی میز حسین
شریعتمداری است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
وااااییی! چی گفتی! الان میگن موضوع را درز بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
فکر کنم حسابی کار و بار فروش وی پی انشون رونق گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
آغازاده های مسولان اکثرا در ایران نیستند

ولی در بهترین محله های اشرافی نشین و ویلاها و کاخهای سوپر لاکچری در کانادا و امریکا و اروپا و ترکیه و دوبی و استرالیا دارند زندگی شاهانه میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
به موقع خواهند آمد و پاسخگو خواهند شد
وقتی دروغگویی مسئولان بگونه ای می شود که صدای شریعتمداری و کیهان را در می آورد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
وقتی تخلف دولتی رخ می دهد ، هیچ مقامی مسئولیت قبول نمی کند ؟؟؟؟

جالبه همه نهادهای نظارتی که برای شهروندان برابر با قانون عمل می کنند، در برابر تخلف مقامات سکوت می کنند ؟؟؟؟؟

داد خود به کدام محرکه ببریم ؟؟؟
حسین شریعتمداری کیست که با مصونیت آهنینی که دارد، از همه باز خواست و سوال کرده، هر کس را که خواست متهم کرده و کسی هم با او و روزنامه اش کاری ندارد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
در این مملکت، قدرت حسین شریعتمداری از رییس جمهور، رییس مجلس، رییس قوه قضاییه..... بالاتر است.
از سال 1372 مدیر مسئول روزنامه کیهان است. بله 30 سال!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
ایشون ساده ترین کار رو در کشور داره فقط حرف میزنه و پول میگیره و مسئولیتی هم نداره؟
حجاب تنها یک نوع مد لباس است که به اجبار نمی توان در قامت افراد پوشاند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
این مدت باحجاب وبیحجاب و کم حجاب همه در کنار هم زندگی میکردند قدم میزدند خرید میکردندتفریح میکردند چی شد اخه والله اگه کسی به کسی نگاه میکرد نه خانواده ای پاشید نه کسی مزاحم ناموس کسی شد نه بی اخلاقی شکل گرفت خیلی متمدن واقعا حیف که بخوان اینچنین مردم رو با فشار عصبانی و
خسته کنید مطمعنا مشکل جای دیگر هست که اینقدر این مسعله رو بزرگ میکنید وکرنه مردم به اندازه کافی شعور و فرهنگ دارند
من نمی دونم آقای شریعتمداری کجا زندگی می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
ایشان در فرمانیه ساکن هستن
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
اشتباه منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
درود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
منم اشتباه منفی دادم الان 2 تا منفی داره ک هر دو اشتباهی بوده!
مسلمانان وشیعیان رسول خدا وامیر مومنان که دوست دارن حرام خدا راحلال کنند!!!واقعا شرم اوراست که شیعه حسین بن علی اجازه دهد دیگران از نگاه به ناموسش لذت ببرد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
آن نگاه حرام را باید جمع کرد باید در یک کشور اسلامی اینقدر کار فرهنگی بشه که نگاه حرام نباشه وگرنه باید خانمهارو کفن پوش کرد که امثال شما به گناه کشیده نشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
بزرگوار این دید شماست وگرنه برای خیلی ها ظاهر زن و نوع پوشش او چیز پیش پا افتاده و ساده ای است لذتی نداردما که اینجوری هستیم نه خارح رفتیم بگیم چشم وکوشمون پر هست نه از قشر بالا هستیم واز دیدن زن در خیابون با هر مدلی هم لذت نمیبریم و به چشم خواهر یا دختر خودمان نگاه میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
نگاه به اموال مردم و اوقاف چطور
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
تو هر جوری که دوست داری بیا بیرون نزار کسی ببیندت
دیگه مشکلت چیه . مگه کسی گفته پوششن را کنار بزار
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
ما میخواهیم کنار همچی باشیم بجز شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
من شیعه معتقد حسین بن علی هستم و همسر و دخترم هم نه فقط محجبه بلکه چادری هستند اما
1. با اجبار حکومت به یک پوشش خاص یعنی چادر و ترویج آن مخالف بودم
2. حاصل آن اجبار چیزی نبود جز عکس العملی کردن جامعه و به همین دلیل با حجاب اجباری هم مخالفم
3. با وجود اینکه در شغلم با مردم از هر نوعی سروکار دارم اما فقط شغلم را انجام می دهم و مشغول به قول شما لذت بردن به ناموس دیگران نیستم چون معتقدم هم گناه است و هم اگر این رفتار را داشته باشم کس دیگری هم به ناموس من نگاه خواهد کرد
4. حاصل آن همه اجبار و رفتار احمقانه برای ترویج دیدن تک افتادن و ناامنی جامعه برای خانواده و دختر من بود. بگذارید جامعه بداند که چه کسی از سر اعتقاد حجاب دارد تا صف مردم از هم معلوم شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
وقتی به زنهای ذدیگه به چشم خواهر و مادر خودت نگاه کنی قضیه متفاوت می شه. تو باید نگاهت رو درست کنی. الان خیلی ها نمی تونن در ماه یک کیلوگوشت بخرن، ایا باید قصابی ها را تعطیل کرد؟؟ خیلی ها نمی تونن یه لباس مناسب برای خودشون و خانواده بخرن. باید تمام بوتیک ها تعطیل بشن؟ جواب قطعا نه هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
دیگران اگر چشماشونو درویش کنند مسئله ای به وجود نمیاد.....شیعه حسن بن علی نظرش راجع به رانتخوری واختلاس ودروغگویی وریا کاری وفساد مسئولان نظری ندارد؟دین شما فقط با حجاب مشگل دارد؟؟
دعوای زرگری.
یعنی سرتا پای متونی که درج کردید یک سری حرف های اضافه و مضحک و توضیحات مفصل بی خود و بی نتیجه که در نهایت طرفین قربان و صدقه هم می روند!
مملکت را رها کردید مشکلات مردم را رها کردید خواسته های مردم را بی پاسخ گذاشتید و کوچکترین توجهی به سبک زندگی که دلخواه جوانان در دنیای مدرن است ندارید، با هم دعوای رسانه ای زرگری راه انداختید
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
یاد یه ضرب المثل شیرازی افتادم که میگه
ترش باله به اَصُّم می گه برو، نُه سوراخی! (آبکش به کفگیر می گه برو، نُه سوراخی)
خلاصه حضرات برای خالی نبودن عریضه که نگن یارو چکاره است هر از گاهی به هم چند تا فحش میدن
دعوای زرگری بیمزه .
کل جریان گشت ارشاد و مبارزه با بی حجابی صداقتی در آن نمی بینم بنظر من سرپوشی بر ناکار آمدی در سایر امور است
امروز جهت خرید یک بسته قرص ۲۸ عددی پلاویکس جهت یکی از اقوام به داروخانه مراجعه کردم متصدی داروخانه با ناراحتی و اخم گفت گرونش کردن ، آخه یک بسته قرص ۲۷۰ هزار تومان !!!!
نگاه عاقلانه ایی به او کردم و گفتم مفت است
گفت خوب شما پولداری و میگی مفت است
بهش گفتم ۱۰ سال قبل که دلار ۱۲۰۰ تومان بود قیمت این دارو ۹۰ هزار تومان بود
الان باید با نرخ دلار جدید چهار میلیون و پانصد هزار تومان باشد
کمی فکر کرد و گفت پس این همه دلار قبلا به جیب که می رفته ؟
زینال : مافیا
داروخانه چی : این کلمه که گفتی عربی است ؟
زینال : عاقلان دانند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
زینال جان اکثر داروها امسال بیش از نرخ ارز رشد داشته اند چون هر روز یک سوبسید را حذف میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
ببخشید اما پلاویکس حدود سیصد و خرده ای قیمت دارد نه 270! قیمتش هم تقریبا یک ساله که اصلا گران نشده ! 10 سال پیش واقعا از سانوفی فرانسه وارد می شد الان تولید کارخانه عبیدی در همین جاده مخصوص است ولی تحت لیسانس. ضمنا سرکوب قیمت دارو توسط وزارت بهداشت هم فراموشتان نشود.
کاش آقای شریعتمداری رئیس جمهور شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
بابا کامن منفی ندین اجازه بدین ایشون هم بعد از این همه حرف زدن و راهنمایی کردن یک مسئولیتی به عهده بگیره نگران نباشید رئیس جمهورها همه سعی خطا میرن جلو اینم به همین روش میره جلواتفاق خاصی نمی ا فته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
نه دیگه. پول کلان میگیره برای حرفای پوچ. نه کار کردن که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
در آنصورت هر روز باید بری کلانتری مح و شعبات وزارت اطلاعات بهشون آمار کارهای کرده و ن کرده روز قبلت رو برای تایید صلاحیت زندگی در ایران رو بهشون بدی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
روزنامه فروشه وضعیت اینه وای بحال ریس جمهور بودنش....... بلا به دور
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
بنده خودم هم مخالفم و رای منفی دادم لکن تصورش چه دوران و گل و بلبلی میشود که آنسرش ناپیدا
خانم خزعلی از بازتاب اجتماعی تصمیم مشترک دولت و قوه قضائیه نگرانند و می خواهند خودشان را به نوعی مبرا کنند در صورتیکه قطعا خودشان به عنوان معاون رییس جمهور در این تصمیم نقش داشته اند.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
ریاکاری در این مسولین موج میزنه
اینها دائما جر و بحث میکنن ولی ملت کنار هم زندگیشون میکنن کسی هم صداش در نمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
تمام دغدغه هاشون بردن بزور مردم به بهشت هست
وای چه بحث مهمی!!!!!! بابا جان چه فرقی می کند که چه کسی یا کسانی این دستور را داده اند. بیشتر ما مردم ایران می دانیم که هر تصمیمی در این مملکت حتماً باید به تائید برسد تا بتواند اجرایی گردد. پس دعوا نکنید مرجع نهایی تصمیم گیرنده را همه ما ملت ایران میشناسیم.
جوانهای امروز این چیزا رو ندیدند و نمیدونن اون سالها چه خبر بود
تا دهه 70 اگر پسری را با دختری توی خیابون میدیدند با پاترول میپیچیدند جلوشون و یه جوری از ماشین میپریدند پایین که انگاری پابلو اسکوبار دستگیر کردند
حتی اون زمان همون دستگیری های پر از های و هوی، تبدیل میشد به دعوا و فحاشی و عصبانیت مردم محلی

الان دیگه از این ویراژ قیراژهای پاترولی و مانور ها و بگیر ببندها خبری نیست خدا رو شکر

ولی باید قبول کنیم این بحث حجاب به اندازه اون دو دهه اول انقلاب طول نکشید، یه ریزه سریعتر اتفاق افتاد. در حد چند ماه

پس بهتر که برای تغییرات سریعتر از این هم آماده باشیم نه این که مسئولین اینجوری به پر و پای هم الکی الکی بپیچند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
بزرگترین قدرت رو‌خواست اکثریت جامعه دارند تجربه نشون داده هر موقع اکثریت مردم چیزی رو بخوان اقلیت و هیچ نیرویی نمیتونن در برابرش مقاومت کنن مثل ماهواره چقدر ماهواره و دیش شکستن تو‌خونه ها ریختن و جمع کردند نتیجه چی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
تورا جون هرکی دوست داری بزار مردم لااقل ماهواره را داشته باشند
خلاصه الکلام: سال گذشته پس از آنچه جراحی اقتصادی نامیده شد و دولت مستقیما قیمت کالاها را تا 4 برابر افزایش داد، سفره های مردم کوچک تر شد و ناراضیتی ها افزایش یافت. هم زمان و با کمال تعجب فعالیت گشت های ارشاد و برخوردهای همراه با ضرب و شتم زنان در خیابان ها افزایش یافت تا شد آن فاجعه عظیم و زنان دیگر گفتند بسه دیگه، زیر بار زور نمی رویم! کشور شش ماه در آتش فرو رفت. این است که الان طبق این گزارش و بعد از اینکه رئیسی و اژه ای جلسه ای برای بازگشت گشت ارشاد تشکیل می دهند اما چه کسی می تواند مسئولیت آن را بر عهده برگیرد ؟ از سوی دیگر دو تز وجود دارد اینکه حفظ نظام اوجب واجبات است و دیگر اینکه برای اینکار می توان تقیه هم کرد و .....خانم خزعلی که روحانی زاده است با این اصول آشنا است اما شریعتمداری برای گرفتن امتیاز جناحی موضوع را لو داد
مادر مرحوم من میگفت این حرف ها از روی سیری است. اگر کسی گرسنه باشد حال و حوصلۀ این حرفها نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
خداوند والده شما را رحمت کند که هشیارانه، حقیقت امر را بیان کرده است
آقای رییسی در انتخابات قول دادند که من دنبال گشت ارشاد نیستم ولی گشت ارشاد مدیران را راه میاندازم. الوعده وفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
از کجا شروع کنند؟گیلان چه چطوره
یک بار جناب راجب بورس واقتصاد فرو پاشیده صحبت کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
از قضا این حرفارو میزنن که اقتصاد فروپاشیده از اولویت بیفته
اظهر من الشمس نیست!؟
پلیس توی اون یکی دو دقیقه به خانمها چی میگه که اونها از توطئه دشمن مطلع می شوند و بعدش دیگه حجاب رو رعایت می کنند؟!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
در مقوله حجاب هیچ کاری از عهده پلیس برنمی آید ..در این مقوله نیاز به سواد و تخصص است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
والا ما بین دوستان و نزدیکان در این چهل ندیدیم کسی با کلاسهای گشت ارشاد و توصیه و سخن اون خانم چادری ها و پلیس باحجاب بشه روسری رو میکشن جلو چند قدم اونطرف تر دوباره همون میشن
پگیری موضوع برخورد در مسئله حجاب باعث خواهد شد که با هدف درست کردن ابرو، چشم هم کور خواهد شد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
اخه هدف حجاب نیست هدف سرپوش گزاری بر مشکلات اقتصادی و ضعف ناکارآمدی دولت است
اقا بحث اول این حسین اقا اصلا چه کاره است که شما مهملاتش را درج میکنید؟اگر من بقال سر کوچه ام را بیاورم و هر روز برای شما شب نامه بنویسد شما هر روز سخنان او را هم درج میکنید؟حالا این خانم صرف نظر از محتوی سخنانش یک پست اجرایی مرتبط دارد شریعتمداری چه کاره است؟سمتش چیست؟
مشكل مملكت الان اينه؟ خجالت بكشيد و به داد فقر و فلاكت مردم برسيد
**طنز**

نتیجه گیری می کنم:
مشکل از خبرنگاری بوده که سوال مشکل آفرین پرسیده.

مگر می شود یک خبرنگار سوالی بپرسد که هم خاطر انسیه خانمِ خزعلی و هم حسین آقای شریعتمداری را مکدر کند.

برادران لطف کنند و این خبرنگارا را گوشمالی دهند. شاید در این میانه از گوشی همراهِ خبرنگار، چند عکس از سفر به یک کشور خارجی (مثل آفریقای جنوبی) هم کشف و زمینه برای مزین کردن خبرنگار موقعیت نشناس به انگ جاسوسی فراهم گردید.

**طنز**
حق تعدیل و سانسور برای تابناک محفوظ است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
درسته بایدمثل خبر نگاری که درگذشت مهسا امینی را گزارش کرد بگیرند باندازن آب خونک بخوره
اولا که همگی سر تا یه کرباس هستين
ولی خوشم میاد که اتفاقات کاری باهاتون کرده که کارهاتون رو از ترس انزجار مردم گردن نمیگیرین
این خودش یه پله پیشرفت برای مردم محسوب میشه
در مملكتي كه هم مثلا جمهوري است و هم مثلا اسلامي، رفراندوم گزينه ي مناسب است.

رفراندوم برگزار كنيد و يك گزينه را هم بگذاريد حجاب كامل با چادر. براي آقايان هم بنويسيد شلوار پارچه يي با پيراهن آستين بلند. اكثريت كه راي داد، بكنيدش قانون، با هر كسي هم كه چادر يا پيراهن نپوشيد برخورد كنيد.

به نظر مي رسد مي دانيد كه حكم الزام مردم به رعايت حجاب شرعي، پشتوانه ي محكم شرعي ندارد، از اينكه نكند پشتوانه ي مردمي هم نداشته باشد از رفراندوم فرار مي كنيد.
افراطی تر از دولت رئیسی که نداریم ، اما همین ها هم نمی خواهند مسئولیت گشت ارشاد را به گردن بگیرند ، کیهان هم این را خوب می داند و به همین دلیل اجازه نمی دهد که دولت رئیسی از هزینه دادن فرار کند.
اینها سیاستمدار هستند و کارشان دو رو بودن است اما دلم برای طرفداران دولت می سوزد که سرشان را زیر برف کرده و این بازی های کثیف را نمی بینند.
حتی اگر به خاطر داشته باشید ، گشت ارشاد 1401 هم به دستور رئیسی و البته خشن تر از دفعات قبل به میدان آمده بود ، در نیمه اول سال هم بارها کلیپ هایی از درگیری مردم با این گشت ها منتشر شده بود ، حتی یک کلیپ معروف هست که مادری خود را جلوی ماشین گشت می اندازد تا دخترش را نبرند ، همان روزها معلوم بود که این بازی جدید به یک فاجعه منجر خواهد شد
دروغگوی و اصرا و انکار !!!!!!ریسی یکی از انهای بود که گفت گشت ارشاد را جمع می کنم و حالا!!!!!!!!
اشتباه بود که حجاب به یک مسئله سیاسی تبدیل شد
متاسفانه این یک اشتباه مهم مسئولین بود که بر اشتباه خود اصرار نیز دارند
حجاب مسئله شرعی است و نه سیاسی پس سیاسیون صحبتت نکنند در این رابطه چون وضع بدتر میشود
شریتمداری هم که بهتر است اصلا صحبت نکنخ
آخ جون دعوا !!!!!!
تلویح نزدیک به تصریح دیگه چه صیغه ایه حاج حسین؟!!:)
تابناک از خدا بترس مثبت و منفی کامنت ها رو فعال کن
اینا همش فیلمه .همشون با هم هستن
هروقت برای این مردم اقتصاد خوب حقوق خوب و مایحتاج ارزان فرهم کردین بعدش بیایین و حرف از حجاب و ناهنجاری بزنید الان با این وضعیت و گیر دادن به حجاب مردم جز نافرمانی و شورش چیزی عاید شما نمشود.
آقای شریعتمداری ساکن فرمانیه: لا اکراه فی الدین، وقتتو‌بذار برای اقتصاد ورشکسته و‌مردم فقیر
حجاب در این مقوله یک جنگ زرگری با تلفات بالا بود تا موضوعات دیگر کمتر مورد توجه واقع شود چرا که مبدا و تهییج کننده این مبحث صدا وسیما بود و مناظره های خاص
بچت کجاست خزعلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
توی کانادا فیلتر شکن دانش بنیان میفروشه
هر سه تا دارند دروغ ميگن رييسي شريعتمداري خزعلي
احمدي نژاد يك جمله راست گفت تو زندگيش اين بود
"مگه مشكل مردم و مملكت چند تا تار موي زنها و دختراست"
ولي مثل اينكه تو اين دولت واقعا است
غرب داره مریخ رو فتح میکنه اونوقت مردم ایران درگیر موضوع حجاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
در هر جای عالم که باشد در مریخ هم حفظ حجاب واجب است
حرف فایده ندارد برخورد قهری لازم است تا این جماعت متبرج ضد اتقلاب ادم بشوند چند نفرشان شلاق بخورند بقیه ادم میشوند مثل ادم رفتار میکنند این که نشد وضعیت مملکت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
حرف حساب واقعا راه دیگری ندارد
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
نحوه صحبت کردندت نشون میده سر چه سفره ای بزرگ شدی
رفع فقر و بدبختی و فساد مسولین خواسته مردم نیست پس چرا روز به روز بیشتر میشه انوقت چهار تا خال مو شدههمه چی شما
24 ساعت شبانه روز مشکل مملکت شده حجاب ؟؟؟؟ بگذارید مردم زندگی کنند .
خانم خزعلی شریتعمداری و شرکا شما قبل از اینکه مردم را به راه راست هدایت کنید مسئولین که همگی فرزند نوه داماد برادر و خواهران شما هستند را به راه هدایت کنید
جنابانی که خوشی روزگار رو ازمردم دریع کردین مطالبه مردم جلوگیری از تورم واختلاس ورانت ادمهای پرنفوذ هست نه حجاب بازی جدیدتون به درد خودتون میخوره
حاج حسین محض رضای خدا یکبار هم از گرانی بگو بخدا خرید مرغ و گوشت و برنج ایرانی و... برای کارگران و کارمندان به آرزویی غیر ممکن تبدیل شده
واقعا مسائلی که در دنیا خیلی وقت است حل شده، برای ما شده لاینحل. اکشوری با این همه مشکلات و مصائب ، توانش را کجا می گذارد!!!
از عجایب روزگار در ایران اینست که یک معاون رئیس جمهور از یک موضوعی اظهار بی اطلاعی میکند بعد حاج حسین شریعتمداری اصرار دارد که دو تا رئیس قوه این دستور را داده اند ! حالا خوب شد معاون رئیس جمهور را معاند و دشمن خطاب نکرد !
سلمونیای بیکار سر همو میتراشن ، به دو علت یک بیکاری و دو میخان یه جورایی بازار گرمی بکنن
دوتا مشکل دارن ، به علت نامحرم بودن امکانش نیست
و بعد اینکه دکانشون بعلت به علت کژی و ناراستی فاقد مشتری است
همه فرمودند!...!!!!
خزعلی سر پیچ های شهر تهران را می دید که حجاب محو می شود شریعتمداری خیابان مستقیم را
وقتی مامور نباشد حجاب نیست
از بین کشورهای مسلمان جهان فقط ایران و طالبان حجاب اجباری داره و لبنان و عراق و سوریه و فلسطین و مصر و الجزایر و تونس و عربستان و امارات و ترکیه همشون حجاب و پوشش اختیاری دارن
خوب وقتی زنهارو از خانه بیرون آوردن و هر روز یه قانون برای حمایتشون نوشتن میشه همین که الان دیگه نمیتونن جمعش کنند در زمان شاه 5درصد زنها شاغل بودند الان تقریبا 50درصد شاغلین زنها هستند همین الان طبق قوانین موجود اگر زبانم لال همین آقای شریعتمداری اگر هنوز کارمند دولت باشد وخدای نکرده همسرش فوت کند یا متارکه نماید در صورتی که اگر چند فرزند تحت تکفل هم داشته باشد حق عائله مندی اش طبق قانون قطع می شود ولی اگر همین اتفاق خدای ناکرده برای خانم خزعلی بی افتد طبق قانون برایش حق عائله مندی برقرار میگرددحتی اگر فرزند تحت تکفلی هم نداشته باشد. خوب حالا شما بیا بگواین خانمی که هرماه داره از بیت المال اینجوری حقوق رمیگیره و میبره برای خانواده به هیچ صراطی مستقیم میشه که بخواد حجابش رو حفظ کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
آن قدیمها هر وقت اساس کشی داشیم برای بسته بندی شکستنیها از روز نامه های باطله استفاده میکردیم اگر خودمان نداشتیم یک چرخی توی کوچه میزدیم کلی روز نامه باطله جلوی درب خانه ها میگذاشتن جمع میکردیم امروزه دیگه روزنامه باطله یافت نمیشه از بس روز نامه ها پر محتوا شده که مردم حیف شان میاد روز نامه را دور باندازه جوانان که عصری از سر کار میآمدن حتمنا یک روز نامه کیهان میگرفتن اکنون هر دکه سه تا روز نامه کیهان میاره عصر هنوز چهاتاش روی کیشه مانده چند سال پیش روزنامه همشهری بخاطر آگهی هاش خوب گل کرده بود همه بیکار ها ومستاجر ها خانه بخر ها خانه فروشها روز نامه همشهری را میخریدن با آمدن فضای مجازی کار بارآن بنده خدا هم از رونق آفتاد خود من هر روز روز نامه میخریدم باید عرض کنم ده سالی هست که اصلا روز نامه نخریدم وقتی روزنامه ایی صدای حکومت است که نمیتواند واقعیت هارا بگه برای چی دو سه هزار تومابرای روزنامه خرج بکنی
دعوای دو عصر حجری چه اهمیتی داره؟؟؟
به این
به این میگن قدرت مردم. کاش به همت و شجاعت و تصمیم هم آمیخته بشه.
متاسفانه دین داری واقعی از بین رفته و جای آن را ریاکاری و دروغ گرفته .
باید کار فرهنگی تبلیغی و تبینی عمیق انجام بشود و تمام دستگاه های متولی پای کار بیایند تا ارزش و جایگاه حجاب و پوشش صحیح برای اقلیت که علم به آن ندارند و ناخواسته نادانسته لجاجت و لج بازی می‌کنند روشن بشور هیچ احتیاجی به زور و اجبار هم نیست انسان عاقل هر مساله ای به نفع و صلاح و سودش را باشد خودش دنبال می‌کند و قبول می‌کند اشتباه ترین کار بد تبلیغ کردن چیز خوب است بیشتر ضرر میریاند و فراری می‌دهد با بداخلاقی دعوا کتک که کسی به چیزی رغبت پیدا نمیکند
تند روی کار بسیار بدیه اجازه بدید کشور و جامعه روند عادی خودش رو طی بکنه . فردی مانند مدیر کل برکنار شده هم تندرو بود ولی ... بهتره کمی به تند رو ها مشکوک بشیم به نظر من اونها نه ظاهرشون به باطنشون میخوره نه اینکه دلخواه این کشور و نظامند
شریعتمداری!این همه با القاب خوب این خانم را توصیف کردی دو تا لقب یادت رفت فرزندان غرب نشین ،خانه مصادره ای نشین !
درود بر سرزمین ایران
بنده به عنوان یک شهروند ایرانی که اصلا به دولت آقای رئیسی رای ندادم ولی در این ماجرا ندید و چشم بسته می گویم این آقای شریعتمداری یک کسی هست که سنگی را در چاه می اندازد که هیچ ابر انسانی نمی تواند آن را بیرون بیاورد
خدا کمکت کنه آقای شریعت مداری
مباحثه شریعتمداری و خزعلی بر سر «استقرار گشت مقابله با ناهنجاری اجتماعی با کدام دستور بود؟
لطفا یک گشت مقابله با بالای شهر نشینی و موقوفه خوری و دم از مستضعفان زدن و عمل نکردن راه بیندازید.
حجاب چهره جان میشود حجاب تنم خوش ان لحظه که چهره برفکنم
از عجایب روزگار این است که به برخی از پدیده های ناهنجار و بیمارگونه اجتماعی بجای نگاه بیماری نکاه تئوری گونه و نظر گونه می شود

مثلا هم جنس گرایی یک بیماری است دقیقا یک بیماری مثل وسواس و افسردگی اما برخی از کشورها آنرا به عنوان یک نظریه و تئوری به آن نگاه می کنند دقیقا مثل این است که بگوییم افسردگی یک نظریه است و برخی افراد بطور طبیعی آنرا دارند و باید آنرا قبول و پذیرفت
در حالی که همجنس گرایی یک بیماری است که تبعات اجتماعی بد و ناهنجاری دارد و باید با آن مبارزه و آنرا درمان کرد
و اتفاقا برای آن هم قرص و دارو وجود دارد و هم با مشاوره می توان آنرا درمان کرد و نباید کاری کرد که این بیماری فراگیر شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
Dsm-v بر اساس
همجنس گرایی از رده بیماری ها خارج شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست