بازدید 1605

وزیر خارجه ارمنستان فردا به ایران می‌آید

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ظهر فردا (دوشنبه) در تهران میزبان وزیر خارجه ارمنستان خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ 23 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «آرارات میرزویان» وزیر امور خارجه ارمنستان فردا (دوشنبه) دوم مرداد ماه در تهران با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

این دومین سفر میرزویان به تهران در دولت سیزدهم است. «آرارات میرزویان» وزیر خارجه ارمنستان به منظور دیدار و گفت‌وگو با حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۰ به تهران سفر و با همتای ایرانی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزرای خارجه دو کشور هشتم اسفند ۱۴۰۱ و در حاشیه نشست شورای حقوق بشر در سازمان ملل با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کرده بودند.وزیر امور خارجه در دیدار همتای ارمنستانی با بیان اینکه روابط خوب بین ایران و ارمنستان به ضرر هیچ کشوری نیست، گفت: جمهوری اسلامی ایران مخالف هرگونه تغییر در ژئوپولتیک منطقه است.

امیرعبداللهیان اواخر مهر سال گذشته نیز سفری به ایروان داشت و با همتای خود و دیگر مقامات ارمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این سفر سرکنسولگری ایران در قاپان ۲۹ مهر ۱۴۰۱ با حضور وزرای خارجه دو کشور رسما افتتاح شد.

دوم فروردین سالجاری نیز علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه در سفر به ایروان برای شرکت در نشست رایزنی‌های سیاسی بین ایران و ارمنستان با وزیر خارجه ارمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد.معاون سیاسی وزیر امور خارجه در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان با بیان اینکه روابط ایران و ارمنستان علیه هیچ طرفی در منطقه نیست، گفت: ایران پای ثابت صلح و ثبات در منطقه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست