بازدید 1059

اینبار آجورلو از قربان‌زاده شکایت کرد!

کد خبر: ۱۱۸۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ 22 July 2023

شکایت مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال از قربان‌زاده به جریان افتاد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مصطفی آجورلو که با موجی از اتهامات مالی در زمان مدیرعاملی استقلال مواجه است، علیه رئیس قبلی سازمان خصوصی‌سازی اقامه دعوا خواهد کرد.

وکیل آجورلو گفت: متأسفانه آقاى قربان‌زاده با بیان خبر کذب صدور وثیقه میلیاردى علیه آقاى آجورلو و سایر اعضاى هیئت مدیره در روزها و هفته‌هاى گذشته دنبال اثرگذارى منفى بر افکار عمومى و ایجاد این شائبه ناصواب بوده است که عملکرد مدیران سابق موجب خسارت به باشگاه استقلال و بیت‌المال شده و دستگاه قضایی نیز در راستای جبران این خسارت بدواً مبادرت به اخذ وثیقه میلیاردی کرده است.

آقاى آجورلو همانگونه که در دوران مدیریت خود واکنش سریعى به بداخلاقى‌هاى برخى اشخاص معلوم‌الحال نشان نمى‌داد در حواشى اخیر نیز با سعه صدر قصدى براى پاسخگویى به اظهارات کذب مطرح شده را نداشت، اما با توجه به حجم اظهارات خلاف واقع آقاى قربان‌زاده در رسانه ملى، جراید ورزشى، سایت‌ها و برخى دیگر از رسانه‌ها در مورد موارد متعدد لازم بود اقدام قضایى لازم انجام شود. 

حسین قربان زاده دیروز خبر از جدایی‌اش از سازمان خصوصی‌سازی داد. این چهره نزدیک به قالیباف، به عنوان جانشین وزیر اقتصاد منصوب شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست