بازدید 1226
یک ضامن برای وام‌های تا ۳۰۰ میلیون، کفایت می‌کند

با بانک‌های متخلف برخورد شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها موظفند تنها یک ضامن تا مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را از دریافت کننده تسهیلات، تقاضا کنند چرا که این مسئله آیین نامه و بخشنامه لازم را داشته و باید به درستی اجرایی شود،در غیر این صورت این مسئله تخلف بانکی محسوب شده و باید مورد برخورد قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ 22 July 2023

محمد باقری بناب در گفتگو با خانه ملت، با اشاره به مشکلات مردم در زمینه ارائه تضامین بانکی برای دریافت تسهیلات گفت: ما در کمیسیون اقتصادی به جد پیگیر رفع مشکلات ارائه وام ازدواج، فرزندآوری، ودیعه مسکن و حمایت از تولید هستیم و دولت موظف است این تسهیلات را در اختیار مردم قرار دهد.

وی با بیان اینکه ارائه برخی از تسهیلات به مردم ضرورت دارد، ادامه داد: ارائه تسهیلات فوری برای رفع مشکلات در زمینه بیماری، آتش سوزی ،خسارات طبیعی و خشکسالی باید به سرعت مد نظر سیستم بانکی قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به واقع بانک‌ها باید به صورت مدیریت شده تسهیلات تکلیفی را به مردم ارائه دهند تا  پایه پولی و نقدینگی در کشور افزایش پیدا نکند.

باقری تاکید کرد: بانک‌ها موظفند تنها یک ضامن تا مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را تقاضا کنند چرا که این مسئله آیین نامه و بخشنامه لازم را داشته و باید به درستی اجرایی شود،در غیر این صورت این مسئله تخلف بانکی محسوب شده و باید مورد برخورد قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این حال کمیسیون اقتصادی اینگونه مسائل را به جد مورد بررسی قرار خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل