بازدید 1478

برخی برای حضور، زمزمه استعفای رئیس‌‌جمهور را می‌کنند

عضو خبرگان رهبری گفت: ادامه‌دهندگان اغتشاشات سال گذشته به دنبال کمرنگ کردن انتخابات و القای حضور کم ملت در پای صندوق‌های رأی هستند.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ 21 July 2023

به گزارش تسنیم، سید احمد خاتمی عصر روز گذشته با حضور در ورامین در جمع ناظران شورای نگهبان حاضر شد و با تأکید بر اهمیت اجرای واجبات و حفظ جایگاه نظام در مقابل حیله‌های متعدد دشمنان انقلاب و اسلام، اظهار داشت: ادامه‌دهندگان اغتشاشات سال گذشته به دنبال توهمات دشمنان، بچه‌گانه به میدان آمدند، اما انقلاب اسلامی چون سرو محکم باقی ماند.
 
وی افزود: حیله دشمنان اکنون با نزدیک شدن به انتخابات اسفندماه برای القای کمی شرکت‌کنندگان در انتخابات است و زمزمه شرکت نکردن در انتخابات نغمه براندازان شده، اما آن‌ها نمی‌دانند که عقبه انقلاب و اسلام دست ملت عزیز ایران اسلامی است و مردم مسلمان و دوستدار وطن نتیجه را معکوس خواسته براندازان خواهند کرد، زیرا دست از اسلام و وطن نخواهند کشید.
 
امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به اهمیت صیانت از آرای مردم گفت: برخی برای حضورشان زمزمه استعفای رئیس‌ جمهور را می‌کنند که اگر می‌خواهید ما به میدان بیاییم باید رئیس‌ جمهور استعفا دهد. شما و ما می‌دانیم که این شعارهای دشمنان است، شما در ترس تأیید شدنتان به دنبال شعار دشمنان هستید، هشت سال با رأی مردم حکومت کردید، اما بدانید این ملت و رئیس‌ جمهور از انقلاب، اسلام و انتخابات صیانت می‌کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌رو ابراز داشت: صیانت از آرای مردم به عهده شما ناظران شورای نگهبان است، انتخابات یک واجب شرعی و یک واجب ملی است و کسی که پای در میدان می‌گذارد باید انقلاب را برای خودش و خودش را برای انقلاب بخواهد.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران در پایان خاطرنشان کرد: ۵ محور چون اطلاعات، اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی، قوه قضائیه و شما ناظران شورای نگهبان در تأیید صلاحیت‌ها دخیل هستید مبادا شما ناظران شورای نگهبان به شایعات توجه کند، لذا همواره با اسناد معتبر اقدام به اجرای قانون کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی