بازدید 2015
۱

بازداشت ۷ شرور سابقه‌دار در تهران

ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران هفت تن از اراذل و اوباش سابقه‌دار را که با عربده‌کشی و قدرت‌نمایی باعث ایجاد رعب و وحشت در محدوده خیابان خوش شده و شهروندی را نیز مجروح کرده بودند، دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۱۸۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ 19 July 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به دنبال دریافت خبری مبنی بر عربده‌کشی و قدرت‌نمایی منجر به قطع عضو شهروندی از ناحیه مچ دست شده از سوی هفت نفر از اراذل و اوباش در محدوده خیابان خوش تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ قرار گرفت و آنان برای شناسایی و دستگیری این افراد وارد عمل شدند.

در همین راستا نیز تیمی از مأموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت به محل درگیری اعزام شده و تحقیقات میدانی و فنی خود را آغاز کردند که در جریان آن هویت این افراد مورد شناسایی قرار گرفت، اما بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که متهمان برای جلوگیری از دستگیری توسط پلیس از مخفیگاه خود نقل مکان کرده و زندگی مخفیانه‌ای را آغاز کرده‌اند. همچنین در ادامه بررسی‌های پلیسی و استفاده از روش‌های شناسایی نوین کشف جرم، ماموران این پلیس موفق شدند مخفیگاه متهمان را در مخروبه‌ای در حاشیه شهر تهران مورد شناسایی قرار دهند.

در ادامه دستور قضایی برای بر دستگیری متهمان دریافت شد و ماموران در عملیاتی شش شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در جریان بازجویی از این افراد مشخص شد که سرکرده این باند شرارت به یکی از استان‌های شرقی کشور متواری شده که مخفیگاه این فرد نیز شناسایی و در عملیاتی با مجوز قضایی و هماهنگی پلیس استان مذکور این فرد نیز دستگیر و به تهران منتقل شد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که هر هفت متهم تحت بازجویی‌های فنی و تخصصی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود و قطع دست یکی از شهروندان از ناحیه مچ اعتراف کردند. در ادامه نیز برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
یا خداااااااااااا . زدن دست طرفو قطع کردن . با با این جانی ها رو بفرستین اردوگاه کار اجباری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی