بازدید 3132
۳

محکومیت مردعصبانی به تدریس‌زبان‌فرانسه به کودکان‌کار

یک قاضی دادگاه کیفری ۲ شهرستان لواسان برای متهم پرونده‌‌ای رای جالبی صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱ 18 July 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، چندی قبل زن جوانی به دادسرای لواسانات مراجعه کرد و هنگامی که مقابل مرجع قضایی قرار گرفت، از یک مرد جوان به اتهام ضرب و جرح عمدی و مزاحمت در یکی از محله‌های لواسان شکایت کرد.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، شاکی مشغول پیاده‌روی بوده که مرد جوانی وی را بی‌دلیل هدف ضرب و جرح شدید قرار داده و به دروغ مدعی شده که زن جوان از خانه‌اش سرقت کرده است؛ همین کافی بود تا متهم توسط ماموران پلیس با مجوزهای لازم قضایی دستگیر شود.

متهم پس از انتقال به دادسرای لواسان در جریان تحقیقات گفت: مشغول کارهای روزانه بودم که متوجه شدم از خانه‌ام سرقت شده است، بخاطر همین موضوع به خیابان رفتم و به زن جوانی که درحال پیاده‌روی بود مشکوک شدم و وی را هدف ضرب و جرح قرار دادم؛ من در خارج از کشور تحصیل کردم و مسلط به زبان فرانسوی هستم؛ باور کنید که در آن لحظه عصبانی بودم و قصد درگیری نداشتم.

در جریان تحقیقات قضایی، متهم رضایت زن جوانی که به اشتباه وی را هدف ضرب و جرح قرار داده بود را جلب کرد و با قرار قانونی مناسب به قید سند تا روز دادگاه برای رسیدگی به جنبه عمومی جرم با دستور قضایی آزاد شد.

 

پس از پایان تحقیقات، قرار جلب و کیفرخواست متهم به اتهام ضرب و جرح عمدی و مزاحمت برای بانوان از سوی دادسرای لواسانات صادر شد و متهم پای میز محاکمه در شعبه 102 دادگاه کیفری دو شهرستان لواسان به ریاست قاضی میثم حسین‌پور ایستاد.

در ابتدای جلسه رسیدگی، متهم در جایگاه حاضر و اتهام مزاحمت برای بانوان ‌به او تفهیم شد؛ متهم در روند رسیدگی جلسه دادگاه به جرم خود اعتراف و پس از اظهار پشیمانی از قاضی طلب عفو و بخشش کرد.

 سیر مراحل قانونی پرونده ادامه داشت تا اینکه رای پرونده مذکور توسط قاضی میثم حسین‌پور صادر شد؛ متهم با توجه به نداشتن سابقه و ابراز ندامت به جای حبس با حکم مجازات جایگزین حبس دادگاه، به خرید کتاب تمرینی و آموزشی و تدریس 8 هفته‌ای زبان فرانسوی به کودکان‌کار یک مؤسسه خیریه در تهران محکوم شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
حکم ازین مسخره تر هم داریم ایشون باید به هزینه خودش جهت شرکت در کلاسهای یوگا شرکت میکرد کودک کار زبات فرانسه به چه کارش میاد؟؟
الان تکلیف اون خانم که مورد ضرب و شتم قرار گرفته چیه ؟
این آقا باید ازشون عذرخواهی کنه و خسارت بده همچنین باید جلسات روان درمانی بره
قاضی الان حق اون خانم رو زیر پا گذاشته
بسیار عالی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست