بازدید 1865

سفر سرلشکر باقری به آذربایجان شرقی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هدف سفرم به آذربایجان شرقی، ارزیابی واحد‌های نیروهای مسلح مستقر در استان است،‌ گفت:‌ طبق بررسی‌های قبلی، وضعیت استان از نظر امنیتی در شرایط مناسب و مطلوبی است و مرزها در امنیت قرار دارند.
کد خبر: ۱۱۸۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ 17 July 2023

به گزفرش «تابناک» به نقل از فارس، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هدف بازدید از یگان‌های نیروهای مسلح مستقر در استان آذربایجان شرقی در راس هیأت عالی رتبه نظامی وارد تبریز شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به همراه سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و هیئت همراه با حضور در پایگاه شهید فکوری تبریز، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و نمایشگاه توانمندی‌های پایگاه شهید فکوری، توان رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید، امیر خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی و جمعی از معاونان ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را همراهی کردند.

سرلشکر باقری در بدو ورود به تبریز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدا را شاکرم که فرصتی شد تا در استان آذربایجان شرقی حضور پیدا کنم، اهداف سفر خود را ارزیابی واحد‌های نیروهای مسلح  مستقر در این استان عنوان کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: طبق بررسی‌های قبلی، وضعیت استان از نظر امنیتی در شرایط مناسب و مطلوبی است و مرزها در امنیت قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست