بازدید 6402
۴

فوت خانم سرنشین نیسان بر اثر شلیک ۶ گلوله

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سرپل ذهاب کرمانشاه از کشته شدن یک نفر بر اثر تیراندازی در یکی از خیابان‌های این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲ 16 July 2023

به گزارش «تابناک»، سیروس صادقی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اعلام اخرین جزییات این حادثه افزود: شب گذشته(جمعه) یک خانم به همراه فرزند خردسالش سرنشین یک دستگاه وانت نیسان در خیابان قائم به سمت چهار احمد ابن اسحاق(ره) و داخل شهر در حرکت بوده که توسط ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و در یک تعقیب و گریز هدف تیراندازی قرار گرفته است.
 
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب گفت: در این حادثه یکی از خورودهای سواری سمند توسط اسلحه کلاش ۶ عدد گلوله به سمت خودروی وانت نیسان شلیک کرد که در این تیراندازی خانم سرنشین نیسان از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در حین انتقال به بیمارستان شهدا بر اثر خونریزی زیاد فوت کرد.
 
صادقی ادامه داد: طبق گزارش پلیس انتظامی شهرستان تا این لحظه عاملان تیراندازی شناسایی و دستگیر نشده اند اما تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی برای شناسایی و دستگیری عاملین تیراندازی ادامه دارد.
 
وی گفت: تلاش برای شناسایی قاتل یا قاتلین این واقعه توسط نیروهای انتظامی و امنیتی در حال انجام است و خبرهای تکمیلی به اطلاع مردم خواهد رسید.
 
صادقی افزود: در شبکه های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
با شلیک گلوله فوت کرد ؟؟
تابناک جونم ، آدما با شلیک گلوله "کشته" می شوند !
این کلمه هم ممیزی داره ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
خخخخخخ! چی بگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
تو بی سوادی. اگر اول میمرد میگفتن کشته شد.
اما اگر نمرد و تو راه رساندن بی بیمارستان و یا در بیمارستان در حین امدادرسانی میمیرد همون کلمه فوت شد بهتر است
تو که از هیچی خبر نداری چرا خبر رو درج میکنی؟ این چه طرز خبر نویسی هست آخه ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست