بازدید 6109
فوتو نیوز تابناک

عذرخواهی امام جمعه اهواز از قطعی سه هفته‌ای آب در ملاشیه / رئیس سازمان بازرسی: بنگاه‌های تولیدی دارای زیان انباشته به حیاط خلوت بانک‌ها تبدیل شده‌ است

نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان، با حضور در ملاشیه اهواز، از وضعیت آب منطقه بازدید کرد و خواستار تسریع در عملیات پایداری آب شرب منطقه شد. حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد اظهار داشت: نزدیک سه هفته پیش گزارشی به دستمان رسید، مبنی بر اینکه ملاشیه آب ندارد. به منطقه آمدیدم و چند خیابان را بررسی و با تعدادی از اهالی این منطقه صبحت کردیم که مشخص شد نزدیک یک هفته است مردم آب ندارند.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 15 July 2023
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۴
خوب اهواز این‌همه نفت داره ولی آب نداره، واقعا که
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
همه جای ایران نفت داره اینقدر نفت نفت نکنید. موعد استخراج بقیه هم میرسه.
جدیدا انهم فقط در عده قلیلی از مسولین که عذر خواهی می کنند. خیلی خوبه ولی عذر خواهی خالی فقط توجیه هست. بوریس جانسون نخست وزیر خیلی محبوب و موفق انگلیس فقط به این دلیل که قانون دولت خودش را در مورد کرونا زیر پا گذاشته بود و نباید در خانه خود مهمانی می داد ولی مهمانی برگزار کرده بود هم عذر خواهی کرد و هم استعفا. استعفا کمترین بهای عذر خواهی واقعی برای سیاستمدارن غربی است ولی در ایران گویی منت می گذارند که ما چه اندازه از مقامات دیگر بهتریم که حداقل عذر خواهی لفظی می کنیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
مرگ مگر اثر کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
اگر استفا بدهند کی به خلق خدمت کنه؟
ابن واردات خودذو دیست دوم هم بک داستان سریالی دبگر از مدیریت هوشمند! دولتهای ایرانی هست. یکسال یا دو سال سر بازار و مردم را گرم می کنیم و انها را درگیر بحثهای بی پایان می کنیم تا سر و کله هم بزنند تا بعد ببینیم چه می شود. دقیقا مانند واردات خودروهای نو که اگر شما خودرو بدرد بخور نو وارداتی برای خدمت به مردم و کاهش قیمتها دیدید ما هم دیدیم. به جز ان حواله های موردی که به نور چشمی ها و با امضا طلایی داده می شود تا خدای نکرده کمبود درامد برای تهیه اشکنه نداشته باشند@! در واقع در دیگری از نعمت برای ویژه خواران و رانتخواران به نام مردم اما به کام....
مدتیه دولت برای ورود پول فروش نفت به داخل کشور از چین خودرو وارد میکنه و انگار دلش نمی خواد با واردات خودرو توسط بخش خصوصی قیمت خودرو پایین بیاد.
از حالا پز میده که دو سال دیگه قراره تجارت با آفریقا به 3 میلیارد دلار برسه! تا حالا کدوم برنامه دولت اجرا شده که این یکی؟!!
چشم و گوش نداشتیید که مشکلات مردم خوزستان رو بعد از این همه سال ببینید؟؟ ۴۰ ساله که خوزستان نه آب درست حسابی داره نه سیستم فاضلابی که توی خیابون نباشه. هر از چند وقتی هم میگید مسئولین زود، تند و جهادی دارن کار میکنن درستش کنن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
یکبار هم بپرسید چرا فقط خوزستان اینطوره؟ اشکال از خودتون نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
۵:۱۷
یعنی مشکل از مردم است که لوله کشی آب و فاضلاب را خودشان انجام ندادن؟
آقای رئیس بازرسی کل کشور آیا دستگاه نظارتی شما توانست در مورد شرکتهای فاسد خودروسازی که زیان انباشته آنها به بیش از 200 هزار میلیارد دلار رسیده کاری کنند؟
قطعی آب به امام جمعه چه ربطی دارد؟ میخواهد چی را نشان دهد؟
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
دقیقا میخواد نشون بده تو بدون فکر و از روی غرض نظر میدی نه منطق و عقل
عذرخواهی شما چه دردی رو از مردم مظلوم اهواز دوا میکنه آقا سید
تأسف باراست درحکومت اسلامی اینهمه بی‌کفایتی وبی عدالتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
در کشور بااصطلاح اسلامی اینهمه ظلم و بی عدالتی /!!! به کجا چنین شتابان
ملاشیه چون رسانه ای شد، مسئولین به تکاپو افتادن آنهم برای رفع دردسرهای رسانه ، همین الان منطقه گلستان اهواز همه روزه با قطعی و با افت شدید آب مواجه هست و تماس با ۱۲۲ هم افاده ای نمیکند. اگه مردم روی لوله های آب پمپ و منبع نداشته باشن که شبها دیروقت، آبگیری کنن ، در طول روز اصلأ آب ندارن! و این سالهاست که مشکل حل نشده ی این مردم بی‌دفاع است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
علتش بی کفایتی مسئولان محلی هست.
عذرخواهی امام جمعه اهواز امری پسندیده است اما دخالت او حتی اگر نمایشی و با هداف تبلیغی (پروپاگاندا) نباشد و حتی اگر به حصول نتیجه مطلوب برای مردم ملاشیه در حداقل زمان منتهی شود، باز هم کار درستی نیست.
کلا هر گونه رفتار ِ خارج از حدود اختیارات قانونی، امری ناپسند و نکوهیده است و فرقی نمی کند این رفتار از نماینده مجلس سر بزند یا از امام جمعه و یا هر فرد دیگری.

اگر آبفا، سپاه و شهرداری نمی توانند بدون واسطه گری امام جمعه به هماهنگی برسند بهتر است با اعمال تغییرات این هماهنگی و در تمام امور حاصل شود چرا که امام جمعه نمی تواند در تک تک مسایل فیمابین این دو سازمان ورود کرده و شرایط توافق و هماهنگی را فراهم کند و اصولاً موفق بودن امام جمعه در برخی موارد و موفق نبودن او در سایر موارد، به وجهه امامت جمعه ضربه خواهد زد.
اگر یک صدم پول صادرات نفت خرج خوزستان می شد الان این استان بهشت روی زمین بود اما نه تنها هزینه ای برای خوزستان نکردند بلکه بودجه ای هم که سازمان ملل برای ساخت سیستم فاضلاب اهواز داد را خوردند و بردند و حالا اهواز آب ندارد هوا ندارد سیستم فاضلاب ندارد این نمونه ای از کشورداری مدعیان است که همه چیز را نابود کرده اند فقط پشت تریبون ادعاهای دروغ مطرح می کنند
مگر دولت ریسی پارسال اعلام نکرد که مسله آب خوزستان حل شد ؟؟؟؟؟؟؟
این همه امکانات در هر جای ایران اسلامی میبینی واز این امکانات استفاده میکنی خوب پول نفت است نمک نشناس نباشیم
سازمان بازرسی نمیخواد به حق جذب هیات علمی های سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی ورود کنه اعضای محترم دارن توی ولنجک تهران مدیریت میکنند وحق جذب و بدی آب وهوا ومحرومیت از تسهیلات وسایر مزایای شهرستان را در یافت می کنند احتمالا اینا از بودجه عمومی دولت و بیت المال حقوق نمی گیرند که هیچ کسی به این مساله ورود نمیکنه مدیریت تهران وجذب شهرستان رو دریافت می کنند خدایا به فریاد این مردم برس.رییس سازمان تعاون روستایی مدیریت رییس سازمان رو داره دریافت میکنه وحق جذب شهر محمدیه خراسان جنوبی رو دریافت میکنه خدا بده برکت.بنده خدا عضو هیات علمی سازمان تحقیقات آموزش وترویج کشاورزی هم هست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی