بازدید 1152

واردات برنج همچنان ممنوع است

با وجود برخی اخبار درباره لغو ممنوعیت واردات برنج، فعالان و دست اندرکاران بازار برنج این موضوع را تکذیب کرده و عنوان می کنند واردات این محصول همچنان ممنوع است.
کد خبر: ۱۱۸۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ 14 July 2023

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در حالی که برخی رسانه‌ها و سایت‌های خبری از لغو ممنوعیت واردات برنج خبر می‌دهند، فعالان بازار برنج این خبر را تکذیب و عنوان کردند: کشاورزان داخلی به هیچ وجه نگران نباشند.

ماجرا از این قرار است که انجمن واردکنندگان برنج درخواست لغو ممنوعیت واردات یا کاهش مدت زمان آن را از چهار ماه به دوماه داده بودند که معاون اول رئیس جمهور نیز در پاسخ به این درخواست در نامه‌ای اعلام کرده اقدامات لازم در این خصوص انجام پذیرد.

در این نامه به هیچ عنوان به لغو ممنوعیت واردات اشاره شده و تنها از وزارت جهاد کشاورزی درخواست بررسی شده است؛ بنابراین وزارت جهاد کشاورزی باید مسأله را بررسی کند و در صورتی که این وزارت خانه به نتیجه برسد تا ستاد تنظیم بازار آن را بررسی کند.

همچنین پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که وزارت جهاد کشاورزی با توجه به آغاز برداشت برنج داخلی فعلا با این مسأله مخالف است و میان معاونت بازرگانی این وزارتخانه با معاونت زراعت و معاونت اقتصادی و برنامه ریزی در این خصوص اختلاف جدی وجود دارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست