بازدید 2473
۲

آمادگی ایران برای همکاری بین‌المللی درباره پیامد‌ توفان

نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، آمادگی کشورمان را برای همکاری با کشور‌های متاثر از توفان‌های گرد و غبار اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۸۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 13 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، روز ۱۲ ماه جولای به درخواست کشورمان و با تصویب قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز بین المللی مقابله با توفان‌های گرد وغبار نامیده شده است. به همین مناسبت نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک با همکاری نمایندگی‌های عراق و سنگال و آژانس‌های تخصصی سازمان ملل متحد و با حضور نمایندگان برخی کشور‌ها، مراسمی را با عنوان گرامیداشت روز بین المللی مقابله با توفان‌های گرد و غبار برگزار کرد.

در این جلسه امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده کشورمان در سخنرانی خود به اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مقابله با توفان‌های گرد و غبار در سه سطح ملی، منطقه‌ای و بین المللی پرداخت.

وی به ایجاد کمیته ملی مقابله با گرد و غبار، برگزاری نشست‌های منطقه‌ای و امضای یادداشت تفاهم‌های همکاری با کشور‌های منطقه و غرب آسیا و برگزاری کنفرانس بین المللی تهران در شهریور ماه سال جاری به عنوان برخی اقدامات ایران در این زمینه اشاره کرد.

ایروانی گفت: ۱۵۰ کشور، مستقیم تحت تاثیر توفان‌های گرد و غبار هستند که از میان آنها، ۴۵ کشور جزو گروه کشور‌های آسیب پذیر هستند.

در این نشست نمایندگان سازمان‌های بین المللی نیز ضمن ارائه برنامه‌های آژانس‌های خود در مقابله با توفان‌های گرد و غبار و اعلام حمایت از کشورها، کنفرانس بین المللی تهران را فرصت مناسب برای ارتقای همکاری‌های منطقه‌ای و بین المللی دانستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
نه که خیلی تجربه های خوبی درخصوص مهارگردوغباروطوفان وسیل زلزله دارید
بحران ریز گردها با صرف میلیاردها تومان در ایران به نتیجه نرسیده است سال به سال هم بیشتر می شود

آخرین نمونه همین چند روز پیش در سیستان وبلوچستان

آقای نماینده ؟؟؟

پس چرا کاری از دست شما بر نیامد ؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست