بازدید 9373

شلیک پلیس ۳ دزد را زمین گیر کرد

کد خبر: ۱۱۸۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ 09 July 2023

رئیس پلیس کلان شهر اهواز از دستگیری 3 سارق حرفه ای با شلیک پلیس این شهرستان خبرداد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلان شهر اهواز در گفت وگو باخبرنگار حوزه انتظامی رکنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق، سرقت مغازه و منزل در شهرستان اهواز طی هفته‌های اخیر، پیگیری موضوع وشناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

رئیس پلیس کلان شهر اهواز تصریح کرد: ماموران گشت کلانتری 23 فاز 2 این شهرستان در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی بودند که 3 نفر سرنشین خودروی 405 نقره ای رنگ را در حال بریدن کابل‌های برق مشاهده کردند که متهمان به محض مشاهده مأموران سوار بر خودروی شان اقدام به فرار کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از تعقیب  و گریز تقریبا 7 کیلومتری درنهایت مأموران باقانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودرو  ومتوقف کردن خودرو ودستگیری متهمان کردند.

متهمان که از سارقان تحت تعقیب و سابقه‌دار هستند در بازجویی های فنی به چندین فقره انواع سرقت اعتراف کردند و سپس برای سیر درمان به دلیل اصابت گلوله در حین تعقیب و گریز باپلیس به بیمارستان انتقال یافتند.

سرهنگ زلقی با تاکید بر توجه و رعایت هشدارها و توصیه‌های انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت توسط مردم از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست