بازدید 4653
۵

محکومیت ۵۳ هزار میلیاردی مرغداران

احمد جعفری نسب معاون سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت ۵۳ هزار میلیارد تومانی مرغداران به‌دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ 09 July 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، معاون نظارت و بازرسی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه مرغدار وقتی نهاده را از بازار آزاد می‌خرد زنجیره تامین با مشکل مواجه می‌شود، خاطرنشان‌کرد: در فاصله بین مرغداری تا کشتارگاه و توزیع در بازار تخلف رخ می‌دهد و به دلیل عرضه در خارج از شبکه قیمت مرغ افزایش می‌یابد و بالاتر از قیمت مصوب به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی اظهار کرد: مرغدار موظف است در مقابل دریافت نهاده‌های دامی، مرغ تولیدی را در اختیار زنجیره قرار دهد و مرغدار باید برای فروش از دامپزشکی مجوز حمل بگیرد. مرغدار باید گوشت تولیدی را در شبکه‌ای که برایش تعریف شده بفروشد. اگر جهاد کشاورزی نظارت را خوب انجام ندهد و منجر به عرضه خارج از شبکه بشود، تخلف کرده است.

جعفری خاطرنشان‌کرد: تعزیرات در شبکه توزیع هیچ دخالتی ندارد و نمی‌تواند در این مراحل به موضوع ورود کند. سازمان تعزیرات گشت در بازار مرغ دارد و با تخلفات این حوزه برخورد می‌کند. البته ما فقط با مرغدار برخورد نمی‌کنیم بلکه با خرده فروش‌ها و ... هم برخورد می‌کنیم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تا زمانی که نظارت ارگان‌های مسوول اتفاق نیفتد و دستگاه‌های نظارتی به وظایف خود عمل نکنند، این تخلفات تمام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دلالان زائد نباید در زنجیره تولید مرغ حضور داشته باشند، تصریح‌کرد: سازمان تعزیرات در بحث عرضه خارج از شبکه، احتکار، بازار خرده فروشی عرضه مرغ ورود می‌کند.

جعفری نسب گفت: تلاش می‌کنیم عرضه مرغ به قیمت مصوب برسد و با متخلفان به صورت قانونی برخورد خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۵
واحد پول ایران، دلار امریکاست. فقط اعلام رسمی نشده.
یعنی برای هر ایرانی 650 هزار تومان
خوب این پول را کی میگیره؟؟؟کجا خرج میشه؟؟؟
کی اختلاسش میکنه(!!!!)
رقم عجیب و غیر واقعی میباشد 53هزار ملیارد تومان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارزش كل صمايع مرغداري در ايران مگه چقدر هست كه عزيزان تعزيرات 1 ميليارد دلار فقط جريمشون كردن ؟؟؟؟
پدر بدبخت مرع دار و مرع فروش همه رو با اين جريمه ها در اوردين اصلا پول و سرمايه ديگه اي براشون باقي مونده ؟
بله و نتیجه این اقتصاد دستوری این میشود که مرغدار جوجه ریزی نخواهد کرد و مملکت محتاج واردات ، ایراد از تولید کننده نیست ایراد از اقتصاد مفلوکی است که یاد آور کشور دستوری شوروی سابق است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی