بازدید 2085

پیام فرمانده سپاه در پی درگذشت مادر شهید دقایقی

سرلشکر سلامی در پیامی در گذشت حاجیه خانم نصرت همراهی، مادر شهید دقایقی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۸۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 08 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت بانوی مؤمنه و صالحه مرحومه «حاجیه نصرت همراهی» والده ارجمند مجاهد نستوه " سردار سرلشکر پاسدار شهید اسماعیل دقایقی " فرمانده حماسه ساز لشکر ۹ بدر در دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مؤمنه و صالحه مرحومه «حاجیه نصرت همراهی» والده ارجمند مجاهد نستوه " سردار سرلشکر پاسدار شهید اسماعیل دقایقی " فرمانده عالیقدر و حماسه ساز لشکر ۹ بدر در دفاع مقدس ، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

تردیدی نیست تلاش‌های مومنانه و فاطمی آن مادر گرانقدر در تربیت فرزندی مجاهد و پاسداری در تراز انقلاب اسلامی چون شهید اسماعیل عزیز که بنیانگذار سپاه بدر و کاشتن بذر نهال مقاومت اسلامی عراق را در تاریخ امت اسلامی رقم زد، ذخیره‌ای گران سنگ برای بهره‌بندی او از شفاعت شفیعه محشر زهرای مرضیه (س)  در روز عقبی خواهد بود.

اینجانب فقدان آن بانوی پرهیزکار و مکرمه را به خاندان معظم دقایقی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و همجواری با حضرت صدیقه کبری سلام‌الله علیها و فرزند شهیدش و برای بازماندگان معزز ، صبر جمیل و اجر جزیل توأم با پاداش صابرین طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار