بازدید 2682

تقدیر گردان‌های جنین از ایران و محور مقاومت

گردان جنین با انتشار بیانیه ای از محور مقاومت به ویژه ایران به خاطر حمایت از ملت فلسطین برای مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۱۸۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ 07 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، گردان جنین در بیانیه خود تا کید کرد از محور مقاومت از صنعا تا تهران به خاطر حمایتش از ما و ملت بزرگ فلسطین تقدیر و تشکر می‌کنیم.

گردان جنین در بخش دیگری از بیانیه خود با اشاره به یورش اخیر صهیونیست‌ها به جنین تاکید کرد که گزینه جهاد و مقاومت تا زمانی که اشغالگری باقی است، همچنان به قوت خود باقی است.

گردان جنین در بخش دیگری از بیانیه خود با اشاره به شکست و ناکامی صهیونیست‌ها در یورش به جنین تاکید کرد که این تجاوز در مقابل پایداری ملت ما شکست خورد و بار دیگر خطاب به دشمن می‌گوییم که از ترسیم پیروزی‌های خیالی و وهم آلود دست بکشد.

در این بیانیه بر آمادگی کامل مقاومت فلسطین چه به لحاظ نیروی انسانی و چه تجهیزات جنگی در تمامی سطوح برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید شده است.

در بیانیه گردان جنین همچنین بر وحدت تمامی گروه‌های مقاومت فلسطینی در جنین و روابط مستحکم، تماس‌ها و ارتباط دائمی آنها در تمامی زمینه‌ها برای طرد اشغالگران اشاره شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست