بازدید 2918

تنوع بی‌نظیر محصولات رونیکس!

کد خبر: ۱۱۸۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ 04 July 2023

تنوع بی‌نظیر محصولات رونیکس!

رونیکس به عنوان بزرگترین برند بازار ابزار ایران، بیش از 20 سال است که در زمینه تولید طیف وسیعی از ابزار به خصوص ابزارآلات صنعتی مشغول فعالیت است. این برند بر چند رکن اصلی پایه‌گذاری شده است؛ ارائه محصولات متنوع با بالاترین کیفیت، خدمات پس از فروش متمایز و رفتار سازمانی حرفه‌ای.

حتما در تبلیغات محیطی و تلویزیونی جمله تنوع بی‌نظیر رونیکس به چشم‌تان خورده است؛ رونیکس بیش از 2500 کد آیتم از انواع ابزارآلات برقی، شارژی، بنزینی، بادی و دستی را به بازار ابزار ایران عرضه کرده است؛ اما این پایان کار نیست. رونیکس علاوه‌بر تنوع بالای ابزارآلات کاربردی، دارای بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور با بیش از 34000 نوع قطعه است.

در این نوشتار به یکی از ارکان اصلی رونیکس یعنی ارائه محصولات متنوع این شرکت می‌پردازیم.

رونیکس و تنوع بی‌نظیر ابزار

برندی می‌تواند در بازار رقابتی امروز حضوری مداوم و موفق داشته باشد که نیازهای گوناگون مخاطب هدف خود را به درستی بشناسد؛ چرا که تعیین مخاطب هدف و شناخت نیازهای او می‌تواند به هر کارآفرینی دید مناسبی از فضای بازار بدهد. برند رونیکس در سال‌های اخیر با درک اهمیت این موضوع به درستی توانسته تا خود را به عنوان رهبر بازار ابزار ایران معرفی کند.

مخاطبان هدف برند رونیکس بازار ابزار و کارگاه‌های متوسط و کوچک، صنایع بزرگی مانند فولاد و پتروشیمی و مصارف عمومی و خانگی هستند. برای برطرف کردن نیازهای مختلف این طیف گسترده از مخاطبان، اولین هدف شرکت رونیکس ارائه محصولات متنوع است.

با همین رویکرد، برند رونیکس تولیدکننده و عرضه‌کننده بیش از 2500 نوع از ابزارآلات مختلف در بازار ابزار ایران و جهان است. محصولات رونیکس را تنها براساس منبع تغذیه می‌توان به پنج دسته برقی، شارژی، بنزینی، بادی و دستی تقسیم کرد:

  • محصولات برقی: شامل انواع دریل، بتن‌کن، چکش تخریب، اره فارسی‌بر، فرز و مینی‌فرز، دستگاه پولیش، سشوار صنعتی، دستگاه کارواش و...
  • محصولات شارژی: شامل دریل شارژی، پیچ‌گوشتی شارژی، فرز شارژی، بتن‌کن شارژی، حاشیه‌زن شارژی و...
  • محصولات بنزینی: شامل اره زنجیری بنزینی، حاشیه‌زن بنزینی، موتوربرق بنزینی و...
  • محصولات بادی: شامل میخکوب و منگنه‌کوب بادی، دریل بادی، پیستوله بادی، کمپرسور بادی و...
  • محصولات دستی: شامل انواع آچار، انبر، پیچ‌گوشتی، چکش و...

هر کدام از این محصولات خود در انواع مختلفی تولید می‌شوند تا طیف گسترده‌ای از مخاطبان با کاربری‌ها و بودجه‌بندی‌های مختلف بتوانند از کار با ابزار رونیکس لذت ببرند. به‌عنوان مثال، تنها تعداد بتن کن و چکش تخریب تولیدشده توسط رونیکس به حدود 50 کدآیتم می‌رسد؛ انواع بتن کن‌ و چکش تخریب‌ رونیکس با قدرت موتور، توان ضربه، وزن‌های متفاوت و سیستم‌های ابزارگیر متنوع تولید و به بازار ابزار ایران عرضه شده‌اند تا بتوان علاوه بر کارهای صنعتی و نیمه صنعتی حتی در کاربری‌های عمومی و خانگی هم از محصولات رونیکس استفاده کرد.

تنوع بی‌نظیر محصولات رونیکس!

رونیکس و بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور

تنوع بی‌نظیر محصولات رونیکس تنها در ابزارآلات این شرکت خلاصه نمی‌شوند؛ رونیکس دارای بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور با بیش از 34000 نوع قطعه است. رونیکس به ازای هر کدام از محصولات جدیدی که تولید و به بازار ابزار ایران عرضه می‌کند، کلیه قطعات این محصولات از انواع آرمیچر و بالشتک‌های ابزار تا پیچ و مهره‌های ریز را تامین و به انبار بزرگ قطعات این شرکت اضافه می‌کند.

علاوه‌براین، رونیکس بیش از ۱۵۰۰ نوع از قطعات اصلی محصولات دیگر برندهای بازار ابزار ایران را در انبار قطعات خود موجود دارد. این شرکت توانسته با تکیه بر این بانک قطعات بزرگ و بی‌نظیر، خیال مشتریان را از بابت خدمات پس از فروش و سرویس دستگاه‌های خود راحت کند.

تنوع بی‌نظیر محصولات رونیکس!

کیفیت رونیکس اتفاقی نیست!

تنوع محصولات از مهم‌ترین نکاتی است که یک برند را از دیگر برندها متمایز می‌کند؛ چرا که با داشتن محصولات متعدد و متفاوت است که می‌توان به نیازهای گوناگون مخاطبان توجه و آن‌ها را برای خرید محصولات خود ترغیب کرد.

اما ارائه محصولات متنوع به تنهایی نمی‌تواند ضامن موفقیت یک سازمان باشد. بلکه این تنوع باید با کیفیت همراه باشد تا بتواند اعتماد مشتریان را از بابت محصولات شرکت جلب کند. کیفیت رونیکس اتفاقی نیست. رونیکس تولیدکننده محصولاتی با کیفیت در رده سوپر برندهای جهانی است. این شرکت سال‌ها برای رسیدن به این کیفیت برنامه‌ریزی و تلاش کرده تا مخاطبان از خروجی کار با محصولات خانواده بزرگ رونیکس رضایت داشته باشند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست