بازدید 4010

فراری جدید آمد

کد خبر: ۱۱۸۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 03 July 2023

فراری دو مدل هیبریدی را در سری محدود بر اساس سوپراسپرت SF۹۰ عرضه می‌کند.

به گزارش ایسنا، خودروساز لوکس اسپرت فراری دو مدل پلاگین هیبریدی جدید رونمایی کرد که در سری‌های محدود تولید می‌شوند و در بالاترین حد قیمت خود قرار دارند. این دو مدل جدید جاده‌ای بر اساس ابرخودروی SF۹۰ Stradale ۲۰۱۹،(استراداله) از برنامه XX فراری الهام گرفته شده‌اند.

این برنامه که در دو دهه گذشته توسعه یافته است، قصد دارد به رانندگان خاص فراری خودروهایی منحصر به فرد را ارائه دهد که بر اساس مدل‌های رده بالای آن هستند.

این شرکت اعلام کرد که SF۹۰ XX استراداله (کوپه) دارای قیمت اولیه ۷۷۰ هزار یورو (۸۴۰ هزار و ۳۷۸ دلار) خواهد بود در حالی که SF۹۰ XX Spider مجهز به سقف جمع شونده ۸۵۰ هزار یورو خواهد بود.

فراری در مجموع ۱۵ مدل جدید بین سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۶ عرضه خواهد کرد تا با استراتژی سرعت عرضه خود مطابقت داشته باشد و طرفداران ثروتمند خود با خودروهای جدید و گران قیمت که در تعداد محدود تولید می‌شوند انحصار را حفظ کنند. اینها شامل اولین وسیله نقلیه تمام الکتریکی فراری خواهد بود که در سال ۲۰۲۵ ارائه خواهد شد.

SF۹۰ XX استراداله در ۷۹۹ دستگاه تولید خواهد شد و اولین تحویل آن به مشتریان در سه ماهه دوم سال آینده در اروپا پیش‌بینی می‌شود. همتای اسپایدر آن در ۵۹۹ دستگاه تولید خواهد شد و تحویل آن از سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. فراری گفت که تمام تولیدات در حال حاضر فروخته شده است.

بر اساس گزارش رویترز، باتری‌های لیتیوم یونی SF۹۰ XX استراداله و SF۹۰ XX Spider جدید به آن‌ها اجازه می‌دهد تا برد ۲۵ کیلومتری در حالت تمام‌الکتریکی را طی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست