بازدید 3301

وزش باد شدید در غرب و جنوب تهران

کد خبر: ۱۱۸۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ 03 July 2023

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، وزش باد و گاهی وزش باد شدید در نواحی غربی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، بررسی نقشه‌های پیش‌بینی و تحلیل برونداد الگوهای پیش‌یابی عددی بیانگر جوی نسبتا پایدار و آسمانی صاف تا کمی ابری با غبار رقیق طی پنج روز آینده روی استان تهران است. در این مدت در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش سرعت وزش باد و گاهی وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و کاهش دید موقت به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.

در ارتفاعات گاهی افزایش ابر و در ارتفاعات شمال شرقی استان رخداد تندباد موقت و رگبار باران با احتمال رعد و برق به‌ویژه سه‌شنبه تا پنجشنبه(۱۳ تا ۱۵ تیر) دور از انتظار نیست.

از پنجشنبه تا جمعه (۱۵ تا ۱۶ تیر) کاهش نسبی دما و از شنبه (۱۷ تیر) روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۱۳ تیر) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۶  و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۱۴ تیر ) قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد از بعد از ظهر صاف با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی