بازدید 8730

جدل تند یحیی با درویش در جلسه امروز پرسپولیس

کد خبر: ۱۱۸۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ 03 July 2023

جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به بحث و جدال لفظی میان سرمربی و مدیرعامل باشگاه کشیده شد.

به گزارش تابناک ورزشی، جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، صبح امروز (دوشنبه) بعد از فسخ قرارداد بیرانوند در ساختمان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان برگزار شد و در پایان این جلسه رضا درویش با پنهان شدن و درازکشیدن در خودرو جلسه را ترک کرد تا پاسخگوی سوالات خبرگاران نباشد.

یحیی گل‌محمدی هم پس از خروج از جلسه تنها به چند جمله محدود اکتفا کرد و گفت که «جلسه خوبی نبود.»

حالا یک منبع مطلع در این جلسه جزییاتی در اختیار خبرنگاران قرار داده که نشان می‌دهد اختلاف زیادی میان گل‌محمدی و درویش شکل گرفته است.

در این جلسه ابتدا رضا درویش از اعضای هیات مدیره خواست که نظرات‌شان را درباره مشکلات موجود بیان کنند چرا که او اعتقاد داشت به دلیل اینکه عضو هیات مدیره نیست، حق اظهارنظر ندارد.

بعد از صحبت‌های درویش، اعضای هیات مدیره انتقادات خود را نسبت به شرایط موجود تیم مطرح کردند و در نهایت از درویش خواستند به عنوان مدیرعامل راهکار خود را برای خروج از مشکلات ارائه دهد.

در عین حال درویش بلافاصله اعلام کرد که تمرینات تیم از فردا باید آغاز شود و هر بازیکنی در تمرین حضور نداشته باشد از سوی باشگاه جریمه می‌شود. این صحبت‌های درویش با واکنش گل‌محمدی روبرو شد؛ سرمربی پرسپولیس خطاب به درویش گفت «شما با این کارتان مرا مقابل بازیکنان قرار می‌دهید.»

درویش در پاسخ به گل‌محمدی گفت: «شما هم با شروع نکردن تمرینات مرا مقابل هواداران قرار می‌دهید.»

در ادامه این جلسه یحیی گل‌محمدی انتقاداتی را نسبت به تمدید نشدن قراردادها مطرح کرد که درویش پاسخ داد: «با کدام بازیکن تمدید کنم؟ یکی از آن‌ها برای تفریح به فرانسه سفر کرده و دیگری هم در مسافرت است. برای گولسیانی هم ایمیل فرستاده‌ایم و منتظریم قراردادش را امضا کند و به ایران بیاید.»

بحث و جدال رضا درویش و گل‌محمدی در جلسه هیات مدیره این باشگاه نشان می‌دهد که شرایط این روزهای پرسپولیس نابه‌سامان‌تر از همیشه است و با ادامه این روند قطعا با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳
با اینکه یحیی گل محمدی قابل احترامه ولی اینبار حق با درویشه،، بازیکن سالاری رو تمام کنید، روح مرحوم پرویز دهداری شاد که رایطش با فوتبالیست ها معلم و شاگردی بود ،، اصلا اجازه بازیکن سالاری نمی داد اونم وقتی که پول تو فوتبال نابود بود ،، الان بازیکن بیسواد به اندازه ده تا دکتر مهندس درآمد داره و تو سطح آسیا و ملی هم ۴۰ ساله هیچ افتخاری کسب نکرده و همیشه جلوی تیمهای ملی و باشگاهی کره ، ژاپن و عربستان دقیقه نود ، وا دادیم،،، البته به جز عربستان چیزی کمتر از ژاپن و کره ، بازیکنای ما نمی گیرند که شاید هم بیشتر ،، آخر هم هیچ فقط ادعا
چقدر فیلم بازی می کنید برای هوادارهای بیچاره این دو تا تیم . بابا دیگه لااقل دیگه دست از سر فوتبال و ورزش بردارید. اصلا چرا این دو تیم که کلی بدهکارند و مشکلات دارند باید این همه بازیکن جابجا کنند؟
به جز به تعداد انگشتان دست هیچ فوتبالیست قابل احترامی ندیدم. ادای عشق به یک پیراهن را در می آورند و در کسری از یک روز همه چیز را به پول میفروشند. چه آبی چه قرمز چه زرد و ... .اگر دو تا خر داشتم به اینها نمیدادم بچرند تا چه برسد به اینکه دهها میلیارد تومان پول
ما پرسپولیسی ها به خوشی و جام عادت کردیم
نباید مشکلات تیم‌های دیگه رو داشته باشیم چون ما فرق میکنیم
ما توفان سرخ آسیا هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
نگران نباش داورها و فدراسیون هنوز هستند
برات ناراحتم که در طول عمر هیچ گاه قهرمانی آسیا را ندیدی ونمی بینی....
جمع کنین بساطتونو بابا. مردم رو با این چیزای مسخره سرکار میذارین که چی؟ به ما چه بیرانوند توو کدوم تیم بازی میکنه یا سرمربی به مدیرعامل چی گفت؟ یه مشت بازیکن بی خاصیت و مربی کارنابلد که از پس تیمهای درجه دو و سه عربی هم برنمیان میلیارد میلیارد پول از بیت المال و مالیات کارمند و کارگر میگیرن بعد دعواها و مسخره بازیاشون نصیب مردمه؟
قهرمانی توی سیرک برتر ایران هم سد افتخار فوتبال باید درامدزایی داشته باشد که ندارد با ترانسفر بازیکن به خارج از کشور باید درامد زایی داشته باشد که ندارند این دوتیم میروند از خارج ازکشور بازیکنان ترانسفرشده می اورد یحیی گل محمدی چند بازیکنان جوان به ایران تحویل داده است فقط بازیکنان خوب تیم دیگر رو جمع میکنند بعد توی سیرک برتر قهرمان می شوند
اگه تو اسیا هم امثال خداداد افشاریان و حسین ظهیری کمر بسته در خدمتتون بودند شاید میتونستید یبار قهرمان شید.مشکل شما همین خودبزرگ بینی و طلبکاریتونه از زمین و زمان.کل لیگ رو با لابی و روابط و رد و بدل کردن پولای کثیف و شرط بندی مسموم کردید.نتیجه اش شده 40 سال حسرت قهرمانی تو اسیا
تمام این شامورتی بازیها برای بخور بخور و لفت و لیس بیشتره ! دعوای زرگری برای ساخت و پاخت و بالا بردن بی حساب کتاب قیمتها دروازه بانی که در انتهای عمر فوتبالی اش قرار دارد تازه با قیمت بوفون برای تیم ناز میکنه و تیم رقیب میگه اونجا نخواستنت بیا اینحا سه برابر بهت میدیم ! تیمی که کل سقف خریدش مشخصه چه جوری از گنده بازیها میتونه در بیاره فقط یک کلام فساد زد و بند و چپاول بیت المال
وریا غفوری، عارف غلامی
چرا حرفی نمیزنید
دراسیا بردن بنگلادش واول شدن ارزشی ندارد
بیرو در این سادگی و بلاهت خوب تونست با نام بزرگ استقلال پول از پرسپولیس بگیره و یحیی هم همدست خودش هست این رو رسول پناه گفت و کسی نخواست بهش گوش بده
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی