بازدید 8344
۷

این ماشین لوکس اروپایی مشتری ندارد!

آستون مارتین دیگر قرار نیست سدان چهاردر رپید Rapide را تولید کند و این کار یک دلیل ساده دارد، این ماشین زیبای لوکس مشتری ندارد!
کد خبر: ۱۱۷۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ 20 June 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، با معرفی ماشین‌های کراس اوور هر روز بازار خودروهای سدان کم مشتری تر می شود و به سادگی می توان این اثر جریان را در توقف تولید سدان های چهاردر در خط تولید آستون مارتین دید.

آستون مارتین خودروساز مشهور انگلیسی اعلام کرده است که دیگر تصمیمی برای ساخت سدان‌های چهار در ندارد و در نتیجه خبری از احیای مدل مشهور Rapide هم نخواهد بود.

این ماشین لوکس اروپایی مشتری ندارد!

دلیل این امر عدم اقبال به سدان های چهار در این کمپانی و به زبان ساده مشتری نداشتن آن ها عنوان شده است.

این ماشین لوکس اروپایی مشتری ندارد!

این خودروساز اخیرا ماشین استون مارتین دی بی ۱۲ را با موتور ۴ لیتری هشت سلیندر توربوشارژ معرفی کرده است. ماشین اسپرت دو دری که با قدرت موتور ۶۷۱ اسب بخار در ۳.۵ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

آستون مارتین در سال ۲۰۲۰، همان سالی که تولید سدان چهار در رپید را متوقف کرد، یک مدل کراس اوور لوکس با نام دی بی ایکس را وارد خط تولید کرد تا سهمی از بازار پررونق کراس اوورها داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
بابا این خارجی ها احمقند بده به دو فرقون ساز وطنی ببین چه صفی بکشند مردم
سلام قیمت اجاره خانه ماهی 8میلیون تومان شده .جان عزیزانتان حقوق من که حداقل از سازمان تامین اجتماعی مستمری میگیرم را به اندازه تورم مسکن اضافه کنید.توراخدا تورا قرآن التماس میکنم .واینکه یک عمر دعا میکنم و اینکه قیمت طلا باید گران شود.تا بورس کاهشی نشود.اگرجامه اطلس ندارم دلق کهن می‌پوشم واگر ظرف گران قیمت ندارم .بادو کف دست آب میخورم
بیارن ایران یک روزه همشو بفروشند
عوضش پراید مغرور ما پیش فروش میشه
صادرش کنندایران مزمن باشند با بالاترین سود البته برای شرکت وارد کننده ایران خودرو یا سایپا بفروش میرسد !!!!!! امتحان کنید
بیارش ایران بخد ا من می خرم با جان دل هم می خرم!!!!!!!!!!!!!!
اگه مشتری نداره خدایی بیاد با ماشین من عوض کنه وبدش به من ثواب داره ؟.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست