بازدید 5581

حمله مجدد فدراسیون کشتی به دبیرکل کمیته المپیک

کد خبر: ۱۱۷۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 19 June 2023

فدراسیون کشتی در پاسخ به بیانیه کمیته ملی المپیک نوشت: جناب آقای دبیرکل، در آستانه بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک با تصمیمات خلق الساعه باعث ایجاد حواشی مخرب نشوید.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون کشتی ضمن پاسخ دادن به بیانیه کمیته ملی المپیک از مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک به شدت انتقاد کرد.

سایت فدراسیون کشتی در این مورد نوشت: نخست اینکه دبیرکل کمیته ملی المپیک باید بداند که در چارت جدید، بر خلاف روال مسبوق گذشته که انتخابی بوده و با عنایت به اینکه در جلسات هیئت اجرایی حضور دارد اما حق رأی ندارد، به عنوان کارگزار رئیس و هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها محسوب می‌شود و در جایگاه تصمیم گیری نیست.

حمله مجدد فدراسیون کشتی به دبیرکل کمیته المپیک

مورد بعد اینکه مبلغ 4 میلیارد تومانی که به فدراسیون کشتی در اواخر سال 1401 پرداخت شده، هیچ ارتباطی به مطالبات فدراسیون کشتی از کمیته ملی المپیک ندارد و صرفا بر اساس توافق و تعهدات اخلاقی فی مابین رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون است که مربوط به اخذ مطالبات این کمیته از سازمان ذیربط بوده و نشانگر ناتوانی دبیرکل در اخذ مطالبات آن کمیته از مراجع ذیصلاح است و رئیس کمیته ملی المپیک شاهدی بر این مدعاست.

جناب دبیرکل، اینجا صداقت و عملگرایی جزیی از راهبرد عملیاتی ورزشی‌هاست و با سوابق و عملکرد مدیریتی شما در مسئولیت‌های قبلی‌تان متفاوت است و شأن شما مترصد با اجرای تصمیمات ریاست و هیئت اجرایی محترم کمیته ملی المپیک است.

آقای دبیرکل، توزیع اعتبارات در کمیته ملی المپیک می‌بایست دارای شاخص و معیار منطقی و عقلانی، متناسب با جایگاه مدال آوری رشته ورزشی باشد که اجرای این مهم متأثر از رویکرد عدالت محوری است. از آنجایی که کشتی بیش از 67 درصد مدال‌های ورزش ایران در تاریخ ادوار المپیک را کسب کرده، قطعا باید رقم تخصیصی اعتبارات آن متفاوت از رقم مصوب اعتبارات موجود باشد که علی الظاهر جنابعالی بر اساس القائات مشاور شخصی‌تان که سال‌هاست به صورت موروثی تصدی مسئولیت‌های مختلف کمیته ملی المپیک را عهده‌دار بوده انجام داده‌اید.

جناب آقای دبیرکل، در آستانه بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک با تصمیمات خلق الساعه و فاقد کار کارشناسی، باعث ایجاد حواشی مخرب و بر هم خوردن تمرکز فدراسیون و تیم‌های ملی کشتی نشوید.

علی الظاهر تعدد سفرهای برون مرزی، شما را از مأموریت اصلی‌تان که رسیدگی به امور فدراسیون‌ها، خصوصا فدراسیون‌های مدال آور در مسابقات بازی‌های آسیایی است، دور کرده است. می بایست با توجه به تجارب گذشته و فاصله کم مسابقات جهانی (کسب سهمیه) و بازی‌های آسیایی انتخاب نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی به مردان فنی واگذار نموده و از اظهارنظر غیر فنی در این خصوص پرهیز نمایید. باید طرز تلقی‌تان خود را راجع به ورزش اول کشور به عنوان برند ورزشی ایران در جهان، تغییر دهید و بدانید که فدراسیون کشتی رقیب شما نیست و افتخارات کشتی همیشه مورد توجه مردم عزیزمان بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست