بازدید 3500
کسب افتخار برای بازار سرمایه ایران

کارگزاری مفید نشان طلای بازارهای سهام اروپایی ــ آسیایی را به دست آورد

فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) نتایج ارزیابی برترین کارگزاری‌ها در سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد و بر این اساس کارگزاری مفید با کسب مقام نخست، نشان طلای بازارهای سهام را دریافت کرد.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴ 18 June 2023

کارگزاری مفید نشان طلای بازارهای سهام اروپایی ــ آسیایی را به دست آورد

روز ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ سی‌وهفتمین نشست مجمع عمومی بورس‌های اوراسیایی در ایروان، پایتخت ارمنستان، برگزار شد و صورت‌های مالی سال ۲۰۲۲ و برنامه‌های آینده فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی به تصویب رسید.

پس از اجلاس عمومی فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی، در روزهای ۲۵ و ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ همایش سالانه فیاس با حضور ده‌ها نماینده از بورس ها و نهادهای بازار سرمایه کشورهای اوراسیا و فعالان بین‌المللی بازار سرمایه برگزار شد. در این همایش، نتایج رتبه‌بندی لیگ بورس‌های اروپایی و آسیایی اعلام شد که کارگزاری مفید در این لیگ رتبه نخست بازارهای سهام را کسب کرد.

همچنین در مجمع عمومی فیاس، فرابورس ایران و بورس تهران به عضویت هیئت‌مدیره فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی انتخاب شدند.

هدف از برگزاری لیگ بورس‌های اروپایی و آسیایی، شناسایی و معرفی بازارهای بورس محلی در کشورهای اوراسیا است. برخی از کشورهای آفریقایی از جمله مصر نیز در این لیگ مشارکت دارند.

فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) در سال ۱۹۹۵ توسط بازارهای بورس ۱۲ کشور تأسیس شد و اکنون ۴۳ مؤسسه تجاری، انجمن معامله‌گران و فدراسیون منطقه‌ای از ۳۱ کشور در آن عضویت دارند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی